خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته آغاز هفته کارگر درفارس؛

جامعه کارگری قبور شهدا را غبارروبی کردند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۰۰۱

در اولین روز از هفته کارگرمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ،دبیر اجرایی خانه کارگر فارس و نیز جمعی از کارگران و اعضای جامعه کار و تلاش با حضور بر سرمزار شهدا نسبت به مقام والای ایشان ادای احترام کردند.

همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کارگر ، جامعه کار و کارگر فارس  قبور شهدای استان را غبارروبی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز ، در اولین روز از هفته کارگرمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ،دبیر اجرایی خانه کارگر فارس و نیز جمعی از کارگران و اعضای جامعه کار و تلاش با حضور بر سرمزار شهدا نسبت به مقام والای ایشان ادای احترام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  فارس در حاشیه این آیین گفت: نقش کارگران در شکل گیری انقلاب و تحصن های بزرگ سال های56 و 57 در کشور بر کسی پوشیده نیست و همچنین حضور کارگران در هشت سال جنگ تحمیلی هم که به صورت داوطلبانه و با شور و عشق همراه بود، بیانگر نقش آن ها در این عرصه است.

سهراب مختاری  با اشاره به جایگاه شهدا در دین اسلام و نیز نقش مهم آنها در به ثمر رسیدن انقلاب، اظهار کرد: امروز آسایش و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم و اگر ایثار این بزرگ‌مردان نبود، امروز نمی‌توانستیم به دیگر امور بپردازیم.

وی  با اشاره به اهمیت کار و تولید در بقای دستاورد شهدا و نیز نقشی که کارگران در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند، افزود: اگر دیروز شهدای ما در سنگر نبرد با دشمنان این مرز و بوم، فداکاری کردند، امروز نیز کارگران با انجام کار و تعهد به تکالیف کاری نقشی مهم در حفظ بهای خون شهدا بر عهده دارند.

مختاری بر الگوی‌پذیری کارگران از شهدای کارگر در سال های جنگ تأکید کردو با اشاره به عملکرد جهادی شهدا که کار و نبرد را توأم با هم به پیش می‌بردند گفت:این بزرگواران  الگوی خوبی برای قشر زحمت کش کارگران در جبهه جنگ اقتصادی  باشند.

مدیرکل تعاون ،کارو رفاه اجتماعی فارس خاطرنشان کرد: فرهنگ شهدا، تجلی دفاع و پیروی از ولایت، تلاش، کوشش خستگی ناپذیری، توکل و صبر، نترسیدن از دشمن، مبارزه با رفاه طلبی، مبارزه با اسراف و فاصله گرفتن از تجملات، توکل، صبر، اعتماد به نفس و کار و تلاش است که باید به آن ها عمل کنیم.

وی تصریح کرد: کارگران و همه اقشار مردم می توانند با استفاده از محصولات و تولیدات داخلی گام موثری در مبارزه با تحریم های ظالمانه دنیای استکبار و ادامه حیات در روند اقتصادی، اشتغال و تولید بالا بر دارند.

مختاری  با اشاره به جایگاه کارگران در نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نامگذاری یک هفته به نام کار و کارگر و تجلیل از این قشر پر زحمت نشان از جایگاه رفیع کارگران در اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که باید به این امر توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز