خبرگزاری کار ایران

سه مجموعه شعر منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۹۹۸

"پک" اولین مجموعه شعر علی‌اصغر عالی‌زاده توسط نشر مایا و "پائیز صد ساله شد" و "در خانه‌ی ما عشق کجا ضیافت داشت" از نیکی‌ فیروزکوهی توسط انتشارت ماه باران منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ "پک" اولین مجموعه شعر علی‌اصغر عالی‌زاده توسط نشر مایا منتشر شد. این کتاب؛ اشعار سپید این شاعر که در آنها برای فرم اهمیت ویژه‌ای قائل است؛ در فضای انسان تنها و پوچگرایی امروز تصویر شده است.

عالی‌زاده از سال 79 به شکل جدی سرودن شعر را آغاز کرده است. اولین مجموعه شعر این شاعر در 60 صفحه؛ 1000 نسخه و 6000 تومان منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب آمده:

روزی سر از من خواهد زد

گاوی که

در هزار توم گیر کرده است

دو مجموعه از نیکی فیروزکوهی

دو مجموعه‌ی "پائیز صد ساله شد" و "در خانه‌ی ما عشق کجا ضیافت داشت"  از نیکی‌ فیروزکوهی توسط انتشارت ماه باران منتشر شده است.

پائیز صد ساله شد، برگزیده‌ای از اشعار فیروزکوهی بین سال‌های ۸۸ تا اواسط ۹۳ است. مجموعه‌ای که نه تنها شاملِ   عاشقانه‌‌های تلخ و شیرین است بلکه  مسائل اجتماعی نیز جایگاهِ خود را در این کتاب دارند.

در مجموعه "خانه‌ی ما عشق کجا ضیافت داشت" صد و سی‌ و هشت نامه که در آنها؛  فرستنده از احساسات، ناکامی‌ها و خاطرات خود می‌‌نویسد و گاهی  روابطِ محکم بین افراد را زیرسوال می‌‌برد اما هرگز به دستِ گیرنده نمی‌رسد؛ پرده برمی‌دارد.

مراسم رونمایی کتاب‌ها؛ روز پنجشنبه(17 اردیبهشت)، ساعت 17:30در سالن فردوسیِ خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز