خبرگزاری کار ایران

مسایل‌مالی باشگاه حل و فصل می‌شود

نژادفلاح: برانکو با حاشیه‌ها حرفه‌ای برخورد کرد /با اختیار تام کارم را ادامه می‌دهم

قائم‌مقام باشگاه‌پرسپولیس گفت: با یک تیم متمول بازی داریم و نتیجه این دیدار در صدرنشینی نهایی تعیین‌کننده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح افزود: امروز بازی مهمی در پیش رو داریم و برابر تیمی متمول قرار می‌گیریم. در بازی رفت و در تهران شیرازه کار آنها با حضور تماشاگران و بعد از دریافت یگ گل از هم پاشید.بچه‌ها در ادامه آن بازی یکی از روزهای خوب خود را پشت سرگذاشتند  و نتیجه بسیار خوب و ارزشمندی را رقم زدند و حالا هر دوتیم برای این بازی انگیزه‌های خاص خود را دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود نتایج نامطلوب در لیگ‌برتر، بچه‌ها توانستند در آسیا خوب نتیجه بگیرند و بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشند. بازی امشب نیز اهمیت زیادی دارد و در صدرنشینی گروه در پایان رقابت‌های گروهی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: همچنین جا دارد از رفتار و برخورد برانکو و دیگر اعضای تیم در روزهای اخیر و در مواجهه با مسائل پیش آمده تقدیر و تشکر کنم. در بدو کار برای برانکو مسایل و حاشیه‌هایی به وجود آمد که کار را تا حدی سخت کرد. این مسایل ناخواسته ذهن بچه‌ها را هم درگیر می‌کرد، اما برانکو تیم را به خوبی اداره و مدیریت کرد و توانست آرامش را حاکم کند. وی کاملا حرفه‌ای برخورد کرد و همراهی که با باشگاه داشت جای تقدیر دارد. بازیکنان نیز همت می‌کنند تا با یاری خدا باعنایت به دعای هواداران و با بهره‌گیری از تدبیر و درایت کادر فنی نتایج خوبی را در ادامه رقابت‌های آسیایی و لیگ رقم بزنند و هواداران را خوشحال کنند.

وی درباره وضعیت باشگاه پس از مسایل پیش آمده در روزهای اخیر نیز به سایت رسمی باشگاه  گفت: به هر حال هر چه بود در جلسه‌ای که سه‌شنبه با حضور آقایان امیررضا خادم و حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت‌ورزش داشتیم حل و فصل شد و من مثل گذشته با همان اختیاراتی که در حوزه‌های مختلف به من داده شده بود کار و تلاشم در پرسپولیس را دنبال خواهم کرد. نسبت به قبل هیچ تغییری روی نداده و درصددیم مسایل‌مالی باشگاه را نیز حل و فصل کنیم . من با قدرت کما فی‌السابق در خدمت پرسپولیس و هواداران هستم. امیدوارم با دست پر از قطر برگردیم و هواداران شاد شوند.

کد خبر : ۲۷۲۲۹۹