خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر نیرو در همایش مدیران آبفا:

بزرگ‌ترین افتخار صنعت آب و فاضلاب تامین آب شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۸۸

فصل تابستان، فصل آزمون برای همه مدیران آب و برق است و این آزمون کشوری با تلاش مدیران به نتیجه مثبت خواهد رسید.

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: بزرگ‌ترین افتخار صنعت آب و فاضلاب تامین آب شهروندان است و این سرمایه بزرگی محسوب می‌شود.

 

به‌گزارش ایلنا، ستار محمودی امروز (چهارشنبه) در آیین گشایش هشتمین همایش مدیران امور آب و فاضلاب شهرها و شهرستان‌های کشور در سالن همایش‌های برج میلاد، با بیان اینکه مدیران بایستی برنامه‌محور بوده و دارای انگیزه باشند، تامین آب شهروندان را از افتخارهای بزرگ صنعت آب و فاضلاب ذکر کرد و کاهش تلفات شبکه آب،‌ ارتقای تراز اقتصادی، مدیریت مصرف، مدیریت هوشمند و توسعه همکاری‌های محلی را از انتظارهای وزارت نیرو از صنعت آب و فاضلاب در سال‌جاری برشمرد.

وی با بیان اینکه فصل تابستان، فصل آزمون برای همه مدیران آب و برق است و این آزمون کشوری با تلاش مدیران به نتیجه مثبت خواهد رسید، اظهار داشت: عامل موفقیت بخش آب و فاضلاب کشور، استفاده از سیاست‌های آموزشی و توجیه‌پذیری است و با توجه به اینکه علم نسبت به گذشته پیشرفت کرده است، چنانچه از فناوری روز استفاده نکنیم، در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

محمودی ادامه داد: آب و فاضلاب از تغییرهای زمانی جدا نیست و شاه کلید حل مشکلات آن، بالندگی منابع انسانی و مدیریت خواهد بود و برگزاری چنین نشست‌هایی به این موضوع کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تضمین اهمیت آب برای حاکمیت‌ها نیازمند ساختار فهیم و منسجم است که از گذشته به دنبال آن بوده‌اند.

قائم‌مقام وزیر نیرو با بیان اینکه فعالیت در آب و فاضلاب کار سختی است، فعالان این صنعت را افرادی پرتلاش، دانشمند و انعطاف‌پذیر خواند و گفت: کسانی که در این چرخه قرار می‌گیرند، باید فوق‌العاده مجهز باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه صنعت آب و فاضلاب دارای مشکلاتی است، افزود: یکی از مشکلات، محدودیت منابع آب است و خشک‌سالی، رشد جمعیت و نیاز روزافزون به ارایه خدمات، رشد آلاینده‌ها، لحظه‌ای بودن خدمات از دیگر مشکلات این صنعت محسوب می‌شود.

محمودی با بیان اینکه چنانچه سهم دریافت آب‌بها از مردم را افزایش دهیم،‌ باید بیشتر از گذشته به آنان برای ارایه خدمات مطلوب پاسخ‌گو باشیم، اظهار داشت: شما در عرصه تصدی‌گری کار می‌کنید اما این تصدی‌گری در بخش حاکمیتی است.

وی با بیان اینکه مدیران باید برای خودشان کارنامه داشته باشند، بیان داشت: در این کارنامه باید مواردی همچون دخل و خرج، منابع و مصارف آب لحاظ شود و دارای یک تراز فنی باشد زیرا تلاش‌های زیادی برای ایجاد و بهره‌برداری از سازه‌ها صورت می‌گیرد.

قائم‌مقام وزیر نیرو با بیان اینکه دگرگونی شگرفی در ارتباط با ارایه خدمات به مشترکان صنعت آب و فاضلاب انجام شده است اما همچنان عقب هستیم، خاطرنشان کرد: شرکت‌های آبفا مولد بخش آب و فاضلاب هستند و مدام تولید می‌کنند و هشیار و به‌روز هستند و باید سطح خدمات خود را بیش از پیش ارتقا دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز