خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان:

راه‎اندازی مقطع کار‌شناسی در برخی رشته‎‌ها، اولویت دانشگاه علمی کاربردی لرستان است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۷۹

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان: راه‎اندازی مقطع کار‌شناسی در برخی رشته‎‌ها، بروزرسانی و تجهیز کارگاه‎‏های آموزشی و ساماندهی مدرسان از اولویت‎های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمدزاده در جلسه شورای تعامل دانشگاه علمی کاربردی استان، افزود: دانشگاه علمی کاربردی این امکان را دارد که چنان‎چه پتانسیلی از لحاظ مالی، صنعتی و کارگاهی به‎صورت بالفعل درآمده باشد یک مرکز علمی کاربردی تحت عنوان مراکز خصوصی راه‎اندازی کند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای تخصصی از مراکز علمی کاربردی لرستان آغاز شده است و طی این بازدید‌ها مشکلات مراکز آموزشی احصا می‌‎شوند، اظهار کرد: روسای مراکز موظف هستند ظرف مدتی که برای آن‌ها تعیین می‌‎شود نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: در صورت برطرف نشدن مشکلات مراکز آموزشی، کمیته نظارت در استان تشکیل و در خصوص آن مرکز آموزشی تصمیمات لازم اتخاذ می‌‎شود.

محمدزاده اضافه کرد: راه‎اندازی مقطع کار‌شناسی در برخی رشته‎‌ها، بروزرسانی و تجهیز کارگاه‎‏های آموزشی و ساماندهی مدرسان از اولویت‎های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هستند.

وی گفت: علی‎رغم ظرفیت خالی ۸۰۰ هزارنفری دانشجو در وزارت علوم، دانشگاه علمی کاربردی در پذیرش دانشجو افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: آمادگی راه‎اندازی مراکز علمی کاربردی وابسته به بخش خصوصی در لرستان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز