خبرگزاری کار ایران

بحث حق پخش تلویزیونی فعلا راکد است؛

هاشمی: پرداخت مالیات کی روش دستور وزیر بود/ 93 درصد مطالبات فدراسیون ها را پرداخت کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۶۲

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: این معاونت با دستور وزیر برای حل مشکل مالیاتی کارلوس کی‌روش و کمک به فدراسیون فوتبال با وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی وارد مذاکره شده و تضمین های لازم را داده است.

به گزارش ایلنا، مناف هاشمی روز چهارشنبه ضمن بیان این مطلب افزود: تلاش می کنیم با پرداخت بخشی از مالیات کی روش، مشکلات موجود را بر طرف کنیم و در این مورد با مقامات ارشد سازمان مالیاتی صحبت کرده‌ایم و حاضریم تضمین های لازم را برای پرداخت بخشی از مالیات سرمربی تیم ملی فوتبال را بر عهده بگیریم.

وی گفت:تا پایان سال مالی 93 که سی و یکم فروردین بود نود و سه درصد مطالبات فدراسیون های ورزشی را پرداخت کردیم .

هاشمی در مورد حق پخش تلویزیونی و معطل ماندن تفاهم نامه سال گذشته با صداو سیما گفت : فعلا این بحث راکد است با این حال پیگیر بودیم از طرف صداوسیما خبری نیست و امیدوارم تلویزیون به ان تفاهم نامه سال 93 عمل کند و حقوق ورزش پرداخت شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام جذب یکصد نفر از واجد شرایط با مدرک کارشناسی ارشد برای این وزارتخانه درسال 94 افزود: آزمون استخدامی برای واجدین شرایط آبان ماه امسال برگزار می شود و در تلاش هستیم علاوه بر این سهمیه ، برای یکصد نفر از کسانی که دارای مدرک کارشناسی هستند نیز اقدام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز