خبرگزاری کار ایران

فلاحی باباجان در تذکر شفاهی:

دولت نگذارد فرهنگیان و معلمان در پیخ و خم مشکلات زندگی ناامید شوند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، با بیان اینکه جوانان اهر و هریس از درد بیکاری به خود می پیچند، گفت: در شرایط کنونی جوانان بیکار با مدارک لیسانس و فوق لیسانس به علت فقر توان ازدواج ندارند.

به گزارش ایلنا، عباس فلاحی باباجان در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه 2 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: قطعا فرزندان انقلابی خمینی و خامنه‌ای عزیز آماده دفاع از ارزش اسلامی و انقلابی بوده و هر گونه نگاه حرام به ایران اسلامی را کور خواهند کرد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم مردم اهر و هریس سهم بالایی در موفقیت دولت یازدهم داشته‌اند، اما این مردم در وضعیت خاصی قرار داشته و فرزندانمان از درد بیکاری به خود می پیچند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی جوانان بیکار با مدارک لیسانس و فوق لیسانس به علت فقر توان ازدواج ندارند، همچنین مردم شهری و روستایی توان بازپرداخت اقساط وام‌های زلزله رانداشته و از دولتمردان می خواهیم که نسبت به بخشش وام زلزله اقدام کنند، همچنین از وزیر راه می‌خواهیم نسبت به تکمیل جاده اهر تبریز اقدام کند.

فلاحی باباجان گفت: همچنین از دولت می‌خواهیم که نگذارند که فرهنگیان و معلمان در پیخ و خم مشکلات زندگی ناامید شوندٰ فرهنگیانی که تربیت آینده سازان را بر عهده دارند و قطعا سازکار تربیت صحیح بدون توان و تإمین حقوق فرهنگیان میسر نیست.

کد خبر : ۲۷۲۲۵۳