خبرگزاری کار ایران

عضو وابسته کنسولگری روسیه در گفت‌وگو با ایلنا:

بیش از پنج هزار ایرانی در سال ۲۰۱۴ از روسیه دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۳۷

عضو وابسته کنسولگری روسیه گفت: اصفهان همه پتانسیل‌های گردشگری را در دل خود جای داده است و از لحاظ فرهنگی نیز گنجایش جذب هر چه بیشتر گردشگران را دارد.

کنسانین کرنیف در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، گفت: اصفهان از ظرفیت ویژه و بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است، چرا که شهری تاریخی و صنعتی به شمار می‌آید. در استان اصفهان، آثار متعدد و زیبایی برای جذب گردشگران به این استان وجود دارد.

کرنیف، ادامه داد: اصفهان حتی در جهان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. میدان نقش جهان، آتشگاه و... از جمله آثار زیبای این استان هستند.

عضو وابسته کنسول‌گری روسیه ادامه داد: اصفهان همه پتانسیل‌های گردشگری را در دل خود جای داده است و از لحاظ فرهنگی نیز گنجایش جذب هر چه بیشتر گردشگران را دارد. اصفهانی‌ها دارای فرهنگ بسیار بالایی هستند و در تعامل با توریست‌ها بسیار مطلوب عمل می‌کنند.

وی، پیرامون مشکلات موجود در استان اصفهان بیان کرد: از جمله کمبودهایی که در استان اصفهان وجود دارد و به وضوح قابل مشاهده این است که تعداد هتل‌ها در این شهر برای اقامت گردشگران کافی نیستند و گردشگران را با مشکل روبه رو می‌کند، این در حالی است که ارایه خدمات به گردشگران در استان اصفهان، بسیار مناسب صورت می‌گیرد.

عضو وابسته کنسولگری روسیه، با بیان اینکه استان اصفهان در کشور روسیه شهر خواهر خوانده دارد، افزود: ما به دنبال افزایش تعاملات و گسترش روابط هر چه بیشتر بین این شهر‌ها خواهیم بود. در سال گذشته میلادی حدودبیش از پنج هزار ایرانی به روسیه آمده و از این کشور دیدن کرده‌اند، اما سعی ما بر این است که جاذبه‌های گردشگری روسیه را به مردم ایران بشناسانیم، چرا که بیشتر ایرانی‌ها تنها با مسکو آشنایی دارند و در هنگام سفر به روسیه تنها از این مکان دیدن می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز