خبرگزاری کار ایران

ابراز خرسندی دبیرکل شانگهای از حضور فعال ایران در این سازمان

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۲۳

دبیرکل سازمان شانگهای با ابراز خرسندی از حضور فعال ایران در این سازمان، تقویت همکاری‌های منطقه‌ای را به نفع کشورهای عضو دانست و ابراز امیدواری کرد: این همکاری‌ها منجر به تقویت روابط اقتصادی اعضا، ثبات سیاسی و امنیت منطقه‌ای شود.

به گزارش ایلنا، روابط آتی ایران با سازمان همکاری شانگهای در ملاقات مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با «دیمتری مزنتسف» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار ضمن بررسی برنامه‌های پیش روی سازمان همکاری شانگهای و نشست‌های تخصصی این سازمان، ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در خصوص اجلاس پیش روی سران کشورهای عضو شانگهای که تیرماه در شهر اوفای روسیه برگزار می‌شود بحث و تبادل نظر شد.

«دیمتری مزنتسف»، دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با ابراز خرسندی از حضور فعال ایران در این سازمان، تقویت همکاری‌های منطقه‌ای را به نفع کشورهای عضو دانست و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها منجر به تقویت روابط اقتصادی اعضا و ثبات سیاسی و امنیتی منطقه‌ای شود.

مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز جایگاه سازمان همکاری شانگهای را در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مهم دانست و بر تمایل کشورمان به افزایش همکاری با این سازمان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز