خبرگزاری کار ایران

چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست در دانشگاه ‌اصفهان برگزار می‌شود‌

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۱۲

چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست با شعار "‌ آب گنجینه دیروز، ثروت امروز، رویای فردا " ۵ تا ۹ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در این دوره از نمایشگاه محیط زیست که به همت انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان و با حضور بخش‌های مختلف مرتبط با محیط زیست شامل سازمان‌ها و ادارت، صنایع، گروه‌های مردم نهاد و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در حدود 20 غرفه به ارائه مباحث و موضوعات مرتبط با محیط زیست می‌پردازند.

برگزاری 2 کارگاه آموزشی تخصصی در زمینه محیط زیست و توسعه پایدار با موضوعات اخلاق در محیط زیست و نقش بازیافت آب در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی با حضور دبیر‌کل کمیسیون ملی یونسکو و رئیس کرسی یونسکو در زمینه بازیافت آب از دیگر برنامه‌های جانبی چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست دانشگاه صنعتی اصفهان است.

ثبت نام در این کارگاه‌ها که با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری اصفهان و کمیسیون ملی یونسکو برگزار می‌شود از طریق سایت WWW.Esfahanpajuhesh.ir و تا پنجم اردیبهشت‌ماه میسر است.

مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه ملی محیط زیست با حضور مسئولان اجرایی استان ساعت 9 صبح شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز