خبرگزاری کار ایران

متراژ غرفه‌های کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب اعلام شد

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، مجری بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با تشکیل کارگروهی، مسئولیت این بخش را در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا، امسال  بیش از 360 ناشر کودک و نوجوان برای ثبت‌نام اقدام کردند و به بیش از 270 ناشر که شرایط شرکت در نمایشگاه را داشتند غرفه تعلق گرفت.

مبنای اختصاص غرفه به ناشران بخش کودک 40 عنوان کتاب اعلام شده است که حداقل 15عنوان آن باید چاپ اول باشد و کتاب‌های تجدید چاپ در هر سال فقط یک عنوان محسوب می‏شوند. عناوین مذکور از ابتدای سال 1390 به بعد و براساس اطلاعات خانه کتاب قابل پذیرش است. عرضه محصولات غیرکتابی در غرفه‏ها بر اساس ضوابط اعلامی خواهد بود و مقررات نمایشگاه برای ناشران دولتی و  بخش خصوصی یکسان است.

متراژ و هزینه اجاره غرفه ناشران از طریق سایت ثبت‌نام نمایشگاه از تاریخ 30/1/94 اعلام شده و ناشران تا پایان وقت اداری 5/2/94 فرصت دارند اجاره‌بهای غرفه را اینترنتی پرداخت و شماره غرفه و سالن خود را دریافت کنند.

ناشرانی که با توجه به آمار کتاب­های تولیدی و اعلام وصول آنها از تاریخ 1/1/1390 تا 5/12/93 و نیز مقررات تعیین متراژ غرفه، نسبت به متراژ اعلام شده اعتراضی دارند، می­توانند حداکثر تا تاریخ 3/2/94 اعتراض مکتوب، مستند و مستدل خود را به دفتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان تحویل دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

کد خبر : ۲۷۲۰۸۲