خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه فسا:

تشکیل مجمع مشورتی توسعه استان‌ها، نشان از توجه دولت به خرد جمعی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۹۷۰

فرماندار ویژه فسا با بیان اینکه تشکیل مجمع مشورتی توسعه استان‌ها، نشان از توجه دولت به خرد جمعی است گفت: هدف از تشکیل این مجمع بررسی امکانات بالقوه استان‌های کشور با توجه به سند آمایش سرزمینی در هر استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فسا، محمد سمیعی‌پور که پیش از ظهر امروز سه شنبه در حاشیه جلسه معارفه اعضای شورای مشورتی توسعه شهرستان‌ها فسا سخن می‌گفت افزود: این مجمع در راستای تحقق وعده‌های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه متوازن در کشور و با توجه به سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور تشکیل شده است.

وی تجزیه، تحلیل بررسی و نهایی نمودن پیشنهادات شهرستان، تصمیم سازی از طریق دستور جلسه بر اساس توافقات دستگاه‌های اجرایی و مشارکت فعال و مستمر را در نشست‌ها و جلسات برای سیاست گذاری و تاثیر درخط مشی‌ها، برنامه‌ها و روند فعالیت‌ها و کمک به انجام مطالعات و تحقیقات اساسی و بنیادی و ارائه پروژه و طرح‌های عمرانی را از جمله وظایف این مجمع عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از وظایف این مجمع پی گیری مصوبات هیئت رییسه و ابلاغ مراجع زیربط جهت پی گیری و تهیه گزارشات ویژه در زمینه طرح‌های توسعه‌ای است.

نماینده شهرستانهای استان فارس در مجمع مشورتی توسعه استان فارس بررسی و هماهنگی در سفرهای استانی رییس جمهور را یکی دیگر از وظایف این مجمع برشمرد و تاکید کرد برنامه ریزی‌های مردمی جهت استقبال از رییس جمهور در سفر آتی به استان فارس در این مجمع انجام می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز