خبرگزاری کار ایران

انتخابی نهایی خرداد برگزار می‌شود

سلیمانی: آقایان اختلاف‌ها را در بوق و کرنا نکنند/ مشکلات‌کاراته باید داخل‌خانواده حل شود

سرمربی تیم ملی کاراته تاکید می‌کند بهتر است اختلاف سلیقه‌ها را بزرگ جلوه ندهیم و این مسائل جزیی را داخل خانواده کاراته حل کنیم.

علیرضا سلیمانی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: همواره در مورد تصمیمات کادر فنی تیم ملی نظرات مختلفی وجود داشته اما بهتر است برخی آقایان این اختلاف عقیده‌ها را در بوق و کرنا نکنند و به فکر موفقیت کاراته‌ایران باشند.

وی افزود: تیم دانشگاه‌آزاد به عنوان نماینده‌ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت می کند و حضور ملی‌پوشان این تیم در مسابقات‌انتخابی امکان داشت باعث مصدومیت آنها شود، به همین دلیل آنها را از حضور در انتخابی معاف کردیم.

سلیمانی ادامه داد: این شرایط را برای سایر ملی‌پوشان جهانی و آسیایی سال 93 هم در نظر گرفتیم تا بین آنها عدالت را رعایت کرده باشیم. آیا این کار ایرادی دارد؟ آیا مشکل کاراته‌ایران تنها حضور نداشتن این ورزشکاران در انتخابی است؟

سرمربی تیم ملی کاراته از برگزاری انتخابی نهایی بین ملی‌پوشان خبر داد و گفت: انتخابی اصلی ما با حضور تمامی نفرات اواخر خردادماه برگزار می‌شود تا شایسته‌ترین نفرات پیراهن مقدس تیم ملی کاراته را بر تن کنند.

سلیمانی همچنین با اشاره به برگزاری سوپر لیگ‌کاراته اظهار داشت: این مسابقات سطح بالا و قابل‌قبولی است و امیدوارم بتوانیم از این مسابقات، کاراته‌کاهای خوبی برای تیم ملی انتخاب کنیم.

وی به انتخاب مربی بدنساز تیم ملی اشاره کرد و گفت: محمد حسینی را به عنوان مربی بدنساز تیم ملی انتخاب کردیم و قرار است وی از این پس در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم پیش از مسابقات قهرمانی آسیا که 12 تا 16 شهریورماه در یوکوهامای ژاپن برگزار می‌شود 2 اردوی تدارکاتی برگزار کنیم که هنوز مکان آن مشخص نشده است.

کد خبر : ۲۷۱۹۲۳