خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و به ریاست فرماندار برگزار شد؛

جلسهٔ شورای سلامت شهرستان ماهشهر در شهرک صباغان بندر امام

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۸۶۲

انتقال محل دفن زبالهٔ شهر بندر امام و تشکیل کارگروه رفع مشکلات شهرک صباغان از اهم تصمیمات متخذه در این جلسه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، صبح امروز و به ریاست دکتر قمر، فرماندار شهرستان ماهشهر و به میزبانی بندر امام، و با حضور مسوولین ذیربط، جلسه شورای سلامت شهرستان ماهشهر در زینبیهٔ شهرک صباغان برگزار گردید.

فرماندار ماهشهر ضمن تشکر از انتخاب محل برگزاری این جلسه در یکی از مناطق محروم بندر امام، دستور تشکیل کارگروه بررسی و رفع مشکلات این شهرک را صادر نمود.

در این نشست، توسط اداره محیط زیست شهرستان، تا آخر اردیبهشت ماه جاری به شهرداری بندر امام فرصت داده شد تا نسبت به انتقال محل دفن زباله شهری به مسیر جاده امیدیه اقدام نماید و در غیر اینصورت، اقدام قضایی صورت خواهد گرفت.

در نشست امروز که علاوه بر مسوولین شهرستان، محبی معاونت مالی و پشتیبانی آبفای خوزستان نیز حضور داشت، کارگروه پیگیری و رفع مشکلات شهرک صباغان انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که کارگروه مذکور به ریاست سیدمهران رفیعی بخشدار بندر امام و با عضویت، نصیری فر سرپرست شهرداری بندرامام، یوسفی و عبیداوی از اعضاء شورای شهر، عباسی از آبفا، جوکار از اداره برق، پارسا از نیروی انتظامی و رسایی از شبکه بهداشت و درمان تشکیل گردید.

یوسف کریمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز