خبرگزاری کار ایران

بعد از تملک از سوی شهرداری سنندج صورت گرفت:

تخریب 6 باب منزل مسکونی در سنندج

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۸۴۲

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای تسریع در اجرای ادامه پروژه اتصال سه راه شیخان به کمربندی کارگر 6 باب منزل مسکونی با مساحت تقریبی یک هزار و 500 متر مربع را در فاز اول تخریب کرد.

داوود سرهنگی، در گفت و گو با ایلنا در سنندج، افزود: تملک این 6 پلاک به دلیل بافت قدیمی و صعب العبور بودن معابر جهت ورود ماشین آلات و جلوگیری از به وجود آمدن مزاحمت برای ساکنین محله جهت اجرای اتصال سه راه شیخان به کمربندی کارگر صورت گرفت.

وی گفت : به علت بافت قدیمی این منطقه کار خاکبرداری منازل تخریب شده در چند مرحله وبه سختی صورت می گیرد.

مدیر اداره املاک و مستغلات شهرداری سنندج نیز اضافه کرد: طرح اتصال خیابان 17 شهریور به کمربندی کارگر معروف به خیابان 30 متری شیخان در دهه 70 با تهیه طرح و نقشه آغازشد و با شاسایی طرح و حریم مربوطه کارتملک املاک این مسیر آغاز شد.

کامبیزپوشنگ باقری تاکید کرد: این طرح با بستر اجرایی حدود 3 هکتار و در کل به مساحت 7 هکتار با حریم مربوطه تعریف شد ه که تملک منازل این منطقه به پنج فاز تقسیم شده وباید جهت اجرای این طرح 200 پلاک واقع در مسیر اصلی شیخان تملک شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در کل مسیر پروژه حدود 20 پلاک ثبتی به مساحت تقریبی سه هزار متر مربع توسط اداره املاک و مستغلات تملک و حدود 2 هزار متر مربع دیگر نیز در حال تملک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز