خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

اجرای طرح‌های آب وخاک در راستای استفاده بهینه از منابع اولویت ماست

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۸۲۰

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، بر رعایت اصول فنی و کار‌شناسی در اجرای تمامی طرح‌های اجرایی بخش آب و خاک از جزء تا کل تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، کریم مهری، در جلسه‌ای با اعضای انجمن صنفی پیمانکاران آب و خاک با بیان اینکه متاسفانه در گذشته نظارت مسئولانه‌ای به چاه‌های غیرمجاز و استفاده‌های غیرمجاز به عمل نیامده است افزود: باید آب تحویلی به بخش کشاورزی با کنتورهای هوشمند باشد تا آب مصرفی اندازه گیری شده و در این صورت می‌توان گفت سهم واقعی مصرف آب کشاورزی چقدر است.

وی با بیان اینکه هیچ طرحی بدون همکاری سازمان به سرانجام مطلوب نخواهد رسید افزود: ما به همدلی و همزبانی در پیشبرد طرح‌های عمرانی اعتقاد کامل داریم و همکاری با وحدت رویه در امورات اجرایی محوله از طرف سازمان مطلوب نظر ماست.

مهری با بیان اینکه در امورات اجرایی اشکالات باید رفع عیب و اصلاح شود گفت: اجرای بهتر طرح‌های آب و خاک باعث جلوگیری از اتلاف آب می‌شود که در وضعیت فعلی کشور بایستی توجه جدی به این امر مبذول شود.

وی، از پیمانکاران خواست غیر از طرح‌های آب وخاک در تسطیح اراضی و تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی هم ورود و همکاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز