خبرگزاری کار ایران

سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد

سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری بنزین سوز از 900 لیتر در ماه به 750 لیتر، سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری دوگانه سوز از 600 لیتر در ماه به 500 لیتر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سهمیه 60 لیتری بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی موتورسیکلت ها ساعت 24 دوشنبه 31 فرودین ماه در کارتهای سوخت واریز شد.   

بر اساس این گزارش؛ از ابتدای اسفندماه سال گذشته میزان سهمیه سوخت خودروها تغییراتی داشته به طوری که سهمیه خودروهای بنزین سوز آموزشگاه های رانندگی از 300 لیتر در ماه به 60 لیتر، سهمیه بنزین خودروهای دوگانه سوز آموزشگاه های رانندگی از 200 لیتر در ماه به 60 لیتر، سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری بنزین سوز از 900 لیتر در ماه به 750 لیتر، سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری دوگانه سوز از 600 لیتر در ماه به 500 لیتر کاهش یافته است.

البته پس از اعمال این تغییرات از ابتدای اسفند 93 تا کنون تغییری در میزان سهمیه های بنزین یارانه ای خودروها و موتورسیکلت ها اعمال نشده است.

به گزارش ایلنا؛ مدارک لازم جهت دریافت کارت المثنی سوخت به شرح زیر است:

۱-حضورمالک خودرو الزامیست

۲-مدرک شناسائی(گذرنامه-گواهینامه-شناسنامه-کارت ملی)وکپی

۳-مدارک خودرو(سند یا بنچاق ) و کپی

۴-مبلغ۱۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جام ۵۰/۱۱۹۴۳۳۴ بانک ملت شعبه مستقل مرکزی به نام شرکت ملی پالایش فرآورده های نفتی ایران

۵-آدرس و کد پستی کامل

۶-شماره ملی مالک

۷- هزینه اصلاح آدرس مالکین خودرو و موتور سیکلت هر خدمتی که متعاقب آن به متقاضی پرینت ارائه شود بابت هر برگ ۱۰۰۰ ریال اخذ می گردد.(تراکنش، ارائه اطلاعات اصلاح شده و …)

کد خبر : ۲۷۱۸۱۱