خبرگزاری کار ایران

با حضور در انگلیس صورت گرفت

بازدید علی دایی از ورزشگاه استوک‌سیتی/ پیراهن شماره 10 هدیه به شهریار ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۲۳۴

آقای‌گل فوتبال جهان با حضور در باشگاه استوک‌سیتی از امکانات یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال جهان دیدن کرد.

 به گزارش ایلنا، سرمربی فصل گذشته پرسپولیس که به انگلستان سفر کرده با حضور در ورزشگاه خانگی استوک‌سیتی از امکانات این ورزشگاه حدود 30 هزار نفری که به نام بریتانیا مطرح است بازدید کرد.

در این دید و بازدید پیتر کوتس رئیس باشگاه قدیمی انگلیس پیراهن سرخ و شماره 10 این تیم را با نام دایی به شهریار فوتبال ایران هدیه کرد.

البته علی دایی در سفر خود به انگلیس به باشگاه‌های منچستر یونایتد و منچستر سیتی نیز سری خواهد زد تا از امکانات این دو باشگاه همشهری هم بازدید کند.

 البته این سفر دایی را شرکت بین‌المللی منیجمنت‌اسپورت هماهنگ کرده که با سفر به تهران شخصا دعوتنامه سفر به انگلیس را به شهریار دادند تا کاپیتان سابق تیم ملی ایران سفری 4 روزه به این کشور داشته باشد و  در این سفر از کمپ، ورزشگاه، آکادمی و تجهیزات‌پزشکی 3 باشگاه انگلیسی بازدید کند. بازدید از آکادمی‌های  فوتبال پایه از برنامه‌های سفر دایی محسوب می‌شود.

علی دایی همچنین قصد دارد در ورزشگاه اولدترافورد هم حضور یابد و از نزدیک یک جلسه تمرینی تیم لوئیس فان خال را به تماشا بنشیند. از سوی دیگر علی دایی در دوره پرولایسنس انگلیس که بالاترین رده مربیگری در این کشور محسوب می‌‌شود نیز ثبت‌نام کرده و بزودی باید در این کلاس‌ها نیز حضور یابد.

باشگاه استوک‌سیتی در شهر استوک‌آن‌ترنت قرار دارد. این باشگاه‌ که در حال حاضر هدایت آن را مارک هیوز ولزی بر عهده دارد در سال ۱۸۶۳ تاسیس شده که گفته می‌شود دومین تیم فوتبال قدیمی جهان است که هم اکنون نیز در سطح حرفه‌ای فعالیت می‌کند. این باشگاه در سال ۲۰۰۸ به لیگ‌برتر جزیره راه یافت و تاکنون در این لیگ حضور دارد. قبل از این تاریخ به مدت ۲۳ سال در لیگ‌های رده پایین‌تر انگلیس حضور داشت.

این تیم انگلیسی در حال حاضر با 46 امتیاز رد رده نهم جدول لیگ‌برتر جزیره قرار دارد و شب گذشته موفق شد ساوتهمپتون را در خانه 2 بر یک شکست دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز