خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت:

مردم یمن در مقابل حمله عربستان مظلوم واقع شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۳۰

امام جمعه موقت رشت گفت: مردم یمن در مقابل حمله عربستان مظلوم واقع شده‌اند و بمباران مردم این کشور، جنایت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: استقبال مردم گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید نشان می دهد که مردم ولایتمدار این استان گوش به فرمان رهبری و همدل و همزبان با دولت خود هستند.

وی با قدردانی از مسئولان در فراهم کردن سفر رئیس جمهور به گیلان افزود: مردم انتظار دارند مسئولان استانی مصوبات دولت در گیلان را پیگیری کنند.

امام جمعه موقت رشت تصریح کرد: در جریان این سفر، وزرای دولت در شهرستان‌های مختلف گیلان حضور پیدا کرده و از نزدیک با مشکلات مردم هر منطقه آشنا شدند.

وی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از مظلومان جهان اذعان کرد: مردم یمن در مقابل حمله عربستان مظلوم واقع شدند و بمباران مردم این کشور، جنایت محسوب می‌شود.

عبدالله‌زاده پاشاکی با بیان اینکه عربستان از آزادی قلم و بیان در این کشور جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: آیت‌الله نمر از حق‌طلبان عربستان بوده که در زندان این رژیم به‌سر می‌برد.

وی، حمله عربستان به یمن را مانند تهاجم رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین دانست.

امام جمعه موقت رشت، شکست عربستان در یمن را قطعی عنوان کرد و گفت: امروز عربستان در قالب کشور ظالم به مردم مظلوم یمن حمله کرده است.

وی با اشاره به موضوع ورود بانوان به ورزشگاه‌ها متذکر شد: این موضوع در دولت‌های گذشته نیز مطرح بود و ورود بانوان به ورزشگاه‌های آقایان طبق فتوای مراجع تقلید جایز نیست.

عبدالله‌زاده پاشاکی افزود: اگر می خواهیم به بانوان توجه ویژه داشته باشیم باید در گام نخست برای آنها پارک ویژه راه اندازی کرده و به توسعه ورزش آنها توجه کنیم.

امام جمعه موقت رشت به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت‌ماه سال 58 اشاره کرد و گفت: ایستادگی در مقابل ابرقدرت شرق و غرب سرلوحه فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی مقابله با ضد انقلاب در بدو پیروزی انقلاب اسلامی را از اقدام‌های سپاه عنوان کرد و یادآور شد: دلاورمردی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

عبدالله زاده پاشاکی گفت: سپاه نقش فعال و پر ثمری در توسعه کشور ایفا کرده است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب، ارتش ایران وابسته به ابرقدرت‌ها بود، خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حوزه‌های دفاعی، نظامی، معرفتی و دینی ارتش تقویت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز