خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر فوتبال در ایستگاه۲۵

گسترش‌فولاد 3- ملوان‌ 2؛ شوک تبریزی‌ها به ملوانان/آقا فیروز حریف شاگردش نشد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۰۹

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز موفق شد 3 بر 2 از سد ملوان بندر انزلی بگذرد تا شاگرد ضمن شکست دادن استاد دومین باخت پیاپی ملوانان را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه بنیان‌دیزل با قضاوت غلامرضا جباری میزبان ملوان بندر انزلی است که تبریزی‌‌ها 3 بر 2 مهمان خود را شکست دادند.

ترکیب گسترش فولاد تبریز: داود نوشی صوفیانی،، سید محسن حسینی، امید نظامی‌پور، علیرضا میرشفیعیان، مصطفی اکرامی ، میثم تقی‌زاده، مگنو باتیستا ،محمد امین درویشی، جابر انصاری، لئوناردو پیمنتا و محمد ابراهیمی(عادل سرشار)

ترکیب ملوان بندر انزلی: ایمان صادقی، عزیز معبودی، عزت‌الله پورغاز، حسین کنعانی، حسن جعفری، مازیار زارع، پژمان نوری، محمد آبشک، محسن یوسفی، فرزاد حاتمی و سید جلال رافخایی

در این دیدار فرزاد حاتمی در دقیقه 40 انزلی‌چی‌ها رو پیش انداخت ولی جابر انصاری در دقیقه 45 اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود و بازی را به تساوی کشید. در ادامه محمد ابراهیمی در دقیقه 48 موفق شد دومین گل را هم برای تبریزی‌ها به ثمر برساند تا شاگردان کمالوند از مهمان خود پیش بیفتند. این پایان کار نبود چراکه محسن حسینی در دقیقه 59 سومین گل را هم به ملوانان تحمیل کرد تا بازی را 3 بر یک کند.

در ادامه اگرچه رافخایی بر روی ضربه پنالتی دقیقه 81 دومین گل را برای انزلی‌چی‌ها به ثمر رساند ولی این گل برای فرار از شکست کافی نبود و تیم فیروز کریمی دومین باخت پیاپی را هم تجربه کرد.

محمد آبشک در دقیقه 44 از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

این بازی قرار بود عصر دیروز برگزار شود که به دلیل بارندگی شدید تگرگ و باران به امروز موکول شد.

گسترش‌فولاد‌تبریز با این پیروزی 26 امتیازی شد و با ایستادن در رده یازدهم از منطقه بحران خارج شد. ملوان انزلی هم با این شکست با همان 25 امتیاز جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داده و همچنان در خطر سقوط قرار دارد.

برنامه بازی‌های امروز به این شرح است:

گسترش فولاد 3 – ملوان‌بندر انزلی 2  

سپاهان اصفهان صفر- تراکتورسازی‌تبریز یک(در حال برگزاری)

نفت تهران صفر - فولاد خوزستان صفر(در حال برگزاری)

استقلال خوزستان – پرسپولیس، ساعت 19

                                   

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز