خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خبر داد

تولید یک نوع داروی انسانی در شرکت داروسازی ازنا

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۰۰

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، از تولید یک نوع داروی انسانی در شرکت داروسازی ازنا تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از دورود، عباس قائدرحمت صبح امروز در جمع مدیران شهرستان دورود اشتغال را یکی از نیازهای اساسی کشور دانست و اظهار کرد: باید برای رفع این نیاز‌ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند در مقابل ایران ایستادگی کنند و برای کشور تهدیدی به شمار نمی‌روند، تأکید کرد: اما معضل بیکاری به طور مستقیم با امنیت ملی در ارتباط است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دستاوردهای دولت در عرصه سیاست خارجه خاطرنشان کرد: دولت توانست با تلاش ۱۸ ماهه خود قفل‌های بسته‌ای را در بخش سیاست خارجه باز کند، برخی با هدف و بعضی بدون هدف به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی بودند.

این مسئول با بیان اینکه فاز نخست کارخانه تولید دارو بایر افلاک ازنا در سال گذشته به بهره‌برداری رسید، گفت: داروهای تولیدی این مجموعه در بازار عرضه شده و در نمایشگاه بین‌المللی نیز شاهد حضور تولیدات این کارخانه بودیم.

وی با بیان اینکه فاز دوم کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال ۹۴ یک نوع داروی انسانی نیز در این مجموعه تولید و روانه بازار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز