خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

نقشه توسعه گیلان در سفر رییس جمهوری تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۳۷

استاندار گیلان گفت: دولت و رئیس جمهور در دیدار با مردم گیلان خبرهای خوشی از رسیدگی به مهم‌ترین مسائل این استان را ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمد علی نجفی در نشست با معاونان و فرمانداران این استان با اشاره به سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در روز چهارشنبه 26 فروردین اظهار کرد: دولت و رئیس جمهور در دیدار با مردم گیلان خبرهای خوشی از رسیدگی به مهم‌ترین مسائل این استان ارائه خواهند کرد.

وی افزود: تعیین این اولویت‌ها، نقشه‌ راه توسعه‌ گیلان را در سال‌های آینده به خوبی مشخص می‌کند.

استاندار گیلان، با اشاره به زمان بسیار مناسب سفر دولت به این استان گفت: باید به صورت شبانه روز تلاش کنیم تا این سفر بیشترین برکات را برای توسعه  گیلان به همراه داشته باشد.

وی، همچنین با به اهمیت شمردن استقبال پرشور از کاروان تدبیر و امید اذعان کرد: پس از بیانیه‌ لوزان چشم جهانیان به این سفر استانی رئیس جمهوری دوخته شده است.

نجفی خاطر نشان کرد: حضور پر شور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور در رشت بار دیگر پایه‌های قدرت سرمایه‌ اجتماعی نظام را به دوستان و دشمنان انقلاب نشان خواهد داد.

وی افزود: مردم گیلان و کشورمان بسیار با هوش هستند و قدر شناس خوبی از مسئولان محسوب می‌شوند که صادقانه خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار امیدواری کرد: در این سفر با استقبال مناسب مردم و خبرهای خوش از تصویب مصوبات کلان، همدلی و همزبانی دولت و ملت بار دیگر نمایش داده شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز