خبرگزاری کار ایران

بین وزارت جهاد کشاورزی و دفاع؛

تفاهم نامه همکاری برای فعالیت های دریایی و شیلاتی منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۶۹۸

تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه فعالیت های دریایی و شیلاتی بین وزارتخانه های جهادکشاورزی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منعقد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، این تفاهم نامه در راستای تعامل و هماهنگی موثر فعالیت های مشترک دریایی بین وزارتخانه های یادشده و با هدف توزیع مناسب مسوولیت های حوزه دریایی شیلات در سطح ملی، به امضای دو طرف رسید.

این تفاهم نامه علاوه بر امضای وزرای مربوطه، به امضای معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران و معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز رسید.

در این تفاهم نامه، استفاده از ظرفیت های عملیاتی وزارت دفاع در زمینه های توسعه و تجهیز یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران به منظور حفاظت از ذخایر با ارزش آبزیان در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر؛ بهره مندی از فناوری های نوین در ارتقای امنیت بهره برداری از منابع آبزیان و دریانوردی؛ توسعه مناطق ساحلی و بهسازی زیرساخت های بنادر ماهیگیری و توسعه صنایع دریایی و صنایع شیلاتی به منظور بهره برداری پایدار و بهینه از ظرفیت های آبزیان دریایی مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین در این تفاهم نامه پیرامون ساماندهی و استفاده بهینه از ظرفیت های بنادر ماهیگیری امیرآباد و بابلسر و اراضی مجاور آنها برای فعالیت های شیلاتی و تامین امنیت دریایی بین دو طرف توافق حاصل شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز