خبرگزاری کار ایران

علی خدایی:

«از میان شیشه از میان مه» بعداز 24 سال منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۷۸۴

مجموعه داستان «از میان شیشه از میان مه» بعد از 24 سال؛ قرار است توسط نشر چشمه منتشر شود.

علی خدایی درباره سرنوشت مجموعه داستان «از میان شیشه از میان مه» به خبرنگار ایلنا گفت: این کتاب اولین بار در سال 1370 از سوی نشر آگاه منتشر شد. 23 سال طول کشید و کتاب همسن جوان‌های امروز شد. «از میان شیشه از میان مه» دارای 10 داستان کوتاه است که در چاپ جدید آن 3 داستان دیگر هم به مجموعه اضافه شده اما یکی از داستان‌های مجموعه همچنان منتشر نمی‌شود و از این بابت بسیار متأسفم.

او با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به برخی کلمات ایراد گرفته؛ گفت: برایم جای سوال است؛ کتابی که پیش از این منتشر شده چرا به برخی کلماتش ایراد می‌گیرند؟ قهرمانان داستان‌های من عموماً افرادی 70-80 ساله هستند و به نظرم ایراد گرفتن به چنین شخصیت‌هایی خنده‌دار است.

این نویسنده در رابطه با کارهای جدیدش هم گفت: کتابی به نام «شهرها و آدم‌ها» را آماده کردم که به زودی آن را به دست ناشر که نشر چشمه است؛ می‌سپارم. این کتاب یادداشت‌های پراکنده‌ای‌ست که به‌صورت روایت‌های داستانی تنظیم و پیش‌تر در نشریه‌هایی چون سینما و ادبیات، همشهری داستان، روزنامه اعتماد و ... چاپ شده‌اند. این یادداشت‌ها درباره آدم‌های اصفهان و تهران و کسانی است که در این شهرها زندگی می‌کنند.

او همچنین از انتشار زودهنگام کتاب «اصفهان» توسط نشر افق نیز خبر داد و گفت: این کتاب؛ مجموعه داستان‌هایی است از مسعود فضل‌اللهی، کیهان خانجانی، محمد طلوعی، آرش صادق بیگی، اصغر عبدللهی و من که به زودی توسط این انتشارات به بازار خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز