خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

توسعه کشاورزی لرستان زمینه تقویت اقتصادی لرستان را فراهم خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۸۸

استاندار لرستان از اختصاص۲۶ میلیارد تومان تسهیلات جدید به استان لرستان خبرداد و گفت: از این میزان بالغ بر۲۰ میلیارد تومان به طرح‌های صنایع تبدیلی اختصاص می یابد.

خرم آباد-ایلنا: استاندار لرستان از اختصاص۲۶ میلیارد تومان تسهیلات جدید به استان لرستان خبرداد و گفت: از این میزان بالغ بر۲۰ میلیارد تومان به طرح‌های صنایع تبدیلی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حبیب الله دهمرده استاندار لرستان در جلسه ستاد کارگروه توسعه بخش کشاورزی لرستان گفت:26 میلیارد تومان تسهیلات جدید به استان لرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات 20 میلیارد تومان به طرح‌های صنایع تبدیلی اختصاص یابد.

دهمرده با اشاره به وجود پیتانسیل مناسب آب و خاک در استان لرستان، خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی استان لرستان زمینه توسعه و تقویت اقتصادی این استان را فراهم خواهد کرد.

وی از توجه ویزه مدیریت ارشد استان به جایگاه کشاورزی استان خبرداد و اظهار داشت: طی سال جاری بالغ بر86 درصد اعتبارات اختصاص یافته توسعه کشاورزی درحوزه تسهیلات توسعه کشاورزی این استان پرداخت شده است.

استاندار لرستان گفت: با این اقدام استان لرستان استان لرستان در بحث پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی در سال‌جاری مقام نخست کشور را کسب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز