خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون خراسان رضوی:

کارآفرینی بسیاری از معضلات جامعه را رفع میکند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۷۳

در سایه کارآفرینی بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری، امنیت شغلی كارگر، تولید ثروت و رشد اقتصادی و مسائل اجتماعی حل می شود.

ایلنا - مشهد: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در سایه کارآفرینی بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری، امنیت شغلی كارگر، تولید ثروت و رشد اقتصادی و مسائل اجتماعی حل می گردد و ضرورت دارد نظام های اجتماعی، اقتصادی، قانون کار، قانون تأمین اجتماعی، قانون صادرات و واردات و بطور کلی همه نظامهای اقتصادی در اختیار تولید باشد و ایجاد فضای تشویقی و تفکر تولیدی در همه اركان جامعه رونق یابد.

به گزارش ایلنا از مشهد علی اکبر لبافی درهمایش دو روزه معاونین و کارشناسان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل تامین اجتماعی استان ها که با حضور تنی چند از مدیران ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: سیاست اصلی ما توسعه کار و تثبیت اشتغال است و معتقدیم حمایت از نیروی کار در تعالی بخشی به بازار کار و بر مبنای راه حل عملی و ریشه ای برای حفظ، توسعه و پایداری کار در بنگاه اقتصادی است.

وی افزود: تنظیم و اصلاح حقوق کارگر و کارفرما و مناسبات روابط کار و مجموعه عوامل موثر بر بازار کار خود به خود منجر به شکل گیری شرایط مناسب و بهبود وضعیت سرمایه گذاری و توسعه اشتغال استان خواهد شد.

لبافی در ادامه با بیان اینکه در طول دوران مسئولیت خود سعی داشتم تا رویکرد جدیدی برای تثبیت و توسعه کار ایجاد نمایم اظهار کرد: ایجاد 1300 شورای سازش در استان و حل فصل 68 درصدی پرونده های مطروحه در آنها،کاهش 75 درصدی ورودی شکایات به مراجع حل اختلاف، کسب رتبه نخست کشوری در تعداد تشکلات کارگری و کارفرمایی دارای اعتبار با ایجاد 864 تشکل در استان، اشتغال مجدد بیش از 1300 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری به منظور بازگشت منابع صندوق تامین اجتماعی به چرخه تولید از جمله اقداماتی است که توانسته کمک شایانی به بهبود فضای کسب و کار و وضعیت تولید و اشتغال استان داشته باشد. لبافی کسب موفقیت های گوناگون در استان را مدیون همسویی و تعامل بسیار خوب موجود در بین مدیران آن دانست و افزود: مدیران 12 دستگاه های اجرایی زیر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برقراری جلسات منظم ماهیانه و برقراری تعامل و همفکری بخش وسیعی از موانع کاری را پشت سر گذاشته و به موفقیت های زیادی دست پیدا کردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز