خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر انگلیس؛

یونایتد برنده دربی منچستر؛ مانچو تسلیم فرگی شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۷۲

منچستر یونایتد با این برد 39 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لیگ جزیره قرار گرفت.

منچستریونایتد فاتح دربی بزرگ این شهر شد تا مانچو و شاگردانش مقهود شاگردان فرگی باشند.

به گزارش ایلنا، هفته شانزدهم لیگ برتر جزیره عصر امروز بازی مهمی را در پیش داشت که در این بازی حساس دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی از ساعت 17 به مصاف هم رفتند که این بازی پر هیجان و پر گل را شاگردان فرگوسن به سود خود به پایان بردند تا در صدر جدول لیگ جزیره یکه تازی کنند.

منچستریونایتد ابتدا با دو گل وین رونی در دقایق 16 و 29 نیمه نخست از حریف همشهری پیش افتاد ولی با شروع نیمه دوم مانچو و شاگردانش جبران کردند و دو گل عقب مانده را توسط یحیی توره در دقیقه 60 و زابالتا در دقیقه 86 وارد دروازه یونایتد کردند ولی این فان پرسی بود که در واپسین دقایق بازی گل برتری شیاطین سرخ را وارد دروازه جو هارت کرد تا من یونایتد برنده این دربی بزرگ باشد. این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود قرمزهای منچستر به پایان رسید.

منچستر یونایتد با این برد 39 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لیگ جزیره قرار گرفت. منچسترسیتی هم 33 امتیازی باقی ماند تا همچنان در جایگاه دوم جدول قرا بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز