خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه آبادان:

زمان ورود ضریح امام حسین(ع) به آبادان هنوز مشخص نیست

کد خبر : ۲۶۵۶۵

با توجه به ازدحام پرشور و گسترده مردم شهرهای در مسیر تردد ضریح جدید اباعبدالله الحسین(ع) زمان دقیق ورود ضریح به آبادان مشخص نیست.

آبادان – خبرگزاری ایلنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: با توجه به ازدحام پرشور و گسترده مردم شهرهای در مسیر تردد ضریح جدید اباعبدالله الحسین(ع) زمان دقیق ورود ضریح به آبادان مشخص نیست.

بهرام ایلخاص زاده در گفت وگو با خبرگزاری ایلنا افزود: چنانچه ضریح هم اینک از شهر اهواز خارج شود تا بعد از ظهر مردم آبادان میزبان ضریح خواهند بود.

وی با اشاره به توقف کاروان سفینة النجاة در سه راهی دارخوین اظهار داشت: تجمع مردمی در این بخش از مسیر نیز موجب کندی حرکت کاروان و تاخیر در رسیدن به شهر آبادان می شود.

او با بیان اینکه مردم ولایت مدار آبادان برای ورود کاروان حسینی لحظه شماری می کنند تصریح کرد: در زمان حاضرکاروان حامل ضریح جدید اباعبدالله الحسین(ع) در اهواز به سر می برد و تاکنون هیچ خبری مبنی بر خروج آن واصل نشده است.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع) یادآور شد: در این راستا 15 مدرسه و 12 حسینیه برای اسکان زوار و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که از شهرهای همجوار به آبادان آمده اند، آماده سازی شده است.

ایلخاص زاده از استقرار اکیپ های امدادی، آتش نشانی، هلال احمر، پلیس راهور، نیروهای انتظامی، امنیتی، بسیج و سپاه در مسیر تردد و استقرار ضریح برای تامین امنیت زوار و برپایی ایستگاههای صلواتی و راه اندازی چندین تکیه در مسیر حرکت کاروان از دیگر خدمات عمومی پیش بینی شده برای زایران برشمرد.

.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز