خبرگزاری کار ایران

سومین مرکز پذیرش فلوشیپ بین المللی قرینه خاورمیانه در مشهد است

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۶۳

این مرکز از طرف انجمن فلوشیپ بین المللی چشم پزشکی ICO به عنوان سومین مرکز بعد از کشورهای امارات و پاکستان در خاور میانه و اولین مرکز در سطح کشور به عنوان یکی از مراکزی که می تواند پذیرش فلوشیپ قرنیه در سطح بین المللی انجام دهد معرفی شد.

 ایلنا- مشهد: از سوی انجمن فلوشیپ بین المللی چشم پزشکی ICO بیمارستان خاتم الانبیا مشهد به عنوان سومین مرکز پذیرش فلوشیپ بین المللی قرینه خاورمیانه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد رییس بیمارستان خاتم الانبیا مشهد در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز از طرف انجمن فلوشیپ بین المللی چشم پزشکی ICO به عنوان سومین مرکز بعد از کشورهای امارات و پاکستان در خاور میانه و اولین مرکز در سطح کشور به عنوان یکی از مراکزی که می تواند پذیرش فلوشیپ قرنیه در سطح بین المللی انجام دهد معرفی شد.

میر نقی موسوی با بیان این مطلب افزود: پروفسور گیبل مسوول دوره های بین المللی چشم پزشکی پس از بازدید از این بیمارستان و با توجه به فاکتورهای موجود از قبیل وجود بیمارستان تخصصی چشم، فضای بیمارستان، توانمندی های چشم پزشکان و تجهیزات موجود در بیمارستان این مرکز را به عنوان مرکز پذیرش فلوشیپ بین المللی قرنیه اعلام کردند.

وی اضافه کرد: دوره ی تکمیلی فلوشیپ یک سال تا یک سال و نیم می باشد ولی دوره ی افرادی که از طریق انجمن ICO معرفی می شوند سه ماه می باشد، و در حال حاضر چندین درخواست برای پذیرش به این مرکز ارسال شده که بیمارستان در حال بررسی درخواست ها می باشد.

مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: در حال حاضر در ماه بیش از هزار عمل چشم در این بیمارستان انجام می شود که فقط در سال گذشته 16 هزار و 500 عمل جراحی در این بیمارستان به ثبت رسیده است.

موسوی ادامه داد: متاسفانه تعداد مراجعین نسبت به فضای بیمارستان خیلی بیشتر است و همین امر سبب مشکلاتی برای پذیرش بیماران شده است که موسسه خیریه بیمارستان خاتم الانبیا تلاش دارد در حدود 6 هزار و 500 متر زیر بنای فیزیکی بیمارستان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: این بیمارستان یک بیمارستان فوق تخصصی چشم است و از همشهریان عزیز تقاضا می شود که برای دریافت خدمات چشم پزشکی در سطح یک به سایر مراکز درمانی مراجعه کنند و با تشخیص پزشک معالج برای دریافت خدمات تخصصی به این مرکز مراجعه نمایند چرا که تعداد زیاد مراجعین به این مرکز سبب می شود افرادی که نیازمند دریافت خدمات تخصصی چشم هستند با تاخیر، خدمات را دریافت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز