خبرگزاری کار ایران

کاشان در مسابقات لیگ آسیا ویژن استان اصفهان صدر نشین شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۲۱

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان، از آغاز هفته یازدهم و دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ آسیا ویژن استان اصفهان خبر داد.

ایلنا - كاشان: مدیرعامل  سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان، از آغاز هفته یازدهم و دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ آسیا ویژن استان اصفهان خبر داد.

« مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر  گفت: درهفته یازدهم و دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ آسیا ویژن استان اصفهان، با برد تیم فوتبال بزرگسالان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان این مسابقات آغاز شد.

وی افزود: این تیم موفق شد در ورزشگاه نائین در مقابل تیم عرفان هرند اصفهان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد.

به گفته وی، زنندگان گل های این دیدار حمیدرضا احمدی و ابوالفضل جمالی بودند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اظهار داشت: تیم فوتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری كاشان از 11 بازی با كسب 28 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قراردارد و محمد جواد فلاح مقدم با به ثمر رسانیدن 22 گل در صدر جدول گلزنان استان اصفهان و آقای گل مسابقات ایستاده است.

نادعلی افزود: در پایان این دوره از مسابقات دو تیم برتر به مسابقات لیگ برتر آسیا ویژن استان صعود می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز