خبرگزاری کار ایران

استاندار كردستان:

مسئولان حس مسئولیت بیشتری در ایجاد اشتغال داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۴۹

مسئولین حوزه اشتغالزایی استان باید برای رفع بیکاری به دنبال صاحبان سرمایه و طرح های اشتغالزایی بروند و برای ایجاد رغبت آنها،بروکراسی اداری را به حداقل برسانند.

ایلنا- سنندج: استاندار کردستان گفت:مسئولین باید برای ایجاد اشتغال فراتر از سیستم اداری اقدام کنند و نسبت به تمامی جوانان جویای کار در استان احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا،علیرضا شهبازی صبح یکشنبه در کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان افزود: برای ایجاد اشتغال در کردستان طی سه سال اخیر تلاش زیادی صورت گرفته،اما متاسفانه انتظار ما در ارائه خدمت بهتر به مردم این استان در بخش اشتغالزایی محقق نشده است.

وی تصریح کرد:مسئولین باید برای ایجاد اشتغال فراتر از سیستم اداری اقدام کنند و نسبت به تمامی جوانان جویای کار در استان احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.

شهبازی افزود:مسئولین حوزه اشتغالزایی استان باید برای رفع بیکاری به دنبال صاحبان سرمایه و طرح های اشتغالزایی بروند و برای ایجاد رغبت آنها،بروکراسی اداری را به حداقل برسانند.

وی کم کاری بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی راغیر قابل قبول خواند و عنوان کرد:مسئولین بانکهای عامل استان باید بر اساس حساسیت اشتغالزایی در کردستان گیرو گرفت های اداری را در پرداخت تسهیلات به حداقل برسانند.

استاندار کردستان یادآور شد:البته تمامی طرح های اشتغالزایی در استان باید دارای طرح توجیهی واقعی باشد و از سوی کارشناسان متخصص آن حوزه بررسی گردد که افراد متقاضی تسهیلات  بعدا بتوانند اقساط آن را پرداخت کنند و میزان مطالبات بانکی نیز به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد:همه طرح های قابل توجیه باید در کارگروه های مربوط به اشغالزایی استان بررسی شود و همه افراد در تحقق برنامه های اشتغالزایی بنابه رسالت و وظیفه خود با احساس مسوولیت بیشتر تلاش کنند.

شهبازی درپایان بر سرعت بخشیدن فعالیت بانکها و دستگاه های اجرایی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز