خبرگزاری کار ایران

در جاده ورامین:

پل عابر پیاده پرتردد‌ترین تقاطع منطقه ۲۰ به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۰۶

به منظور رفع مشکل عبور عرضی عابرین، شصت و نهمین پل هوایی این منطقه به طول ۴۵ متر در ضلع شمال چهارراه تقی آباد نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از بهره برداری شصت و نهمین پل عابر پیاده این منطقه در چهارراه تقی آباد جاده ورامین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، علیرضا اسفراینی‌نژاد با اشاره به رفع گره ترافیکی چهارراه تقی آباد جاده ورامین و افزایش سرعت خودروهای سبک و سنگین عبوری گفت: به منظور رفع مشکل عبور عرضی عابرین، شصت و نهمین پل هوایی این منطقه به طول ۴۵ متر در ضلع شمال چهارراه تقی آباد نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اسفراینی‌نژاد تقاطع مورد اشاره را به عنوان پرتردد‌ترین محورهای عبوری منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس نیاز و درخواست شهروندان مبنی بر رفع گره ترافیکی این تقاطع، عملیات اصلاح هندسی و تغییر فازهای چراغ راهنمایی و رانندگی آن محل انجام شد که ایمن سازی و امکان دسترسی محلی به شهرک علائین از اهداف مهم این اقدام بوده است.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه ۲۰ به اهمیت افزایش ایمنی شهروندان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر منطقه ۲۰ دارای ۳ پل عابر پیاده مکانیزه در ۳ نقطه کلیدی شهر از جمله میدان شهدای شاملو، بلوار دستواره و مترو جوانمرد قصاب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز