خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران:

تازیانه‌زدن به مذاکره کنندگان هسته‌ای معنای همدلی و همزبانی نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۰۱۱

دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران با بیان اینکه توجه به شعار رهبری در بحث مذاکرات هسته ای رعایت نمی‌شود،‌ اظهار کرد: قرار نیست به بهانه بیانیه هسته‌ای، به مذاکره کنندگان خودمان که قرار است در مذاکرات سنگین سه ماه آینده نیز شرکت کنند تازیانه بزنیم این رفتار معنای همدلی و همزبانی دولت را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی عباسپور در نشست مشترک احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه ما امسال در نقطه اوج تاثیرگذاری در منطقه هستیم گفت: برای همین امسال همدلی و همزبانی میان دولت و ملت پیش از گذشته حایز اهمیت است وامیدواریم که عمل به شعار رهبری رعایت شود .

وی افزود: ما معتقدیم که نماد ملت در شعار رهبری، مجلس شورای اسلامی است درحالی که توجه به این شعار در بحث مذاکرات اخیر هسته‌ای رعایت نمی‌شود. قرار نیست به بهانه بیانیه هسته‌ای، به مذاکره کنندگان خودمان که قرار است در مذاکرات سنگین سه ماه آینده نیز شرکت کنند تازیانه بزنیم این رفتار معنای همدلی و همزبانی دولت را نمی‌دهد.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران خاطرنشان کرد: من پیشنهاد می‌کنم دولت و ملت یک تفاهمنامه بنویسند و تا آخر سال نسبت به آن پایبند باشند .

وی با بیان اینکه دولت باید با شهامت و بدون سیاسی کاری در خصوص حل مشکلات اقدام کند گفت: در مقابل مردم هم باید درک کنند که مشکلات عمیق یک شبه حل نمی شود .

در ادامه فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ما از منتقدین دولت میخواهیم متناسب با فرمایشات رهبری در نقدهای خود انصاف را رعایت کنند .

وی راه اندازی خانه احزاب ، دستورالعمل واحد برای ایجاد شعب استانی احزاب و عدم برخورد سلیقه ای فرمانداران و استانداران با نمایندگان احزاب را از معاون سیاسی وزیر کشور خواستار شد و گفت: به کار گیری نیروهای حزبی به عنوان هیات های اجرایی انتخابات و همکاری با احزاب در خصوص اختصاص سالن برای جلسات آنها از دیگر مطالبات ماست.

وی درپایان پیشنهاد داد که چند نفر به نمایندگی از احزاب منشوری را برای عملی شدن شعار امسال تدوین وتهیه کنند .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز