خبرگزاری کار ایران

ایوانکوویچ چهارشنبه در تهران؛

نژاد‌فلاح: مساله مالیاتی برانکو حل می‌شود/ جریمه مالیاتی بر عهده باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۰۰۲

محمدحسین نژادفلاح گفت: مساله مالیاتی مشکل‌ساز نیست. برانکو چهارشنبه در تهران خواهد بود و ما منتظر هواداران پرسپولیس هستیم تا میزبانی هواداران النصر را با حمایت از تیم محبوب خود جبران کنند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح درباره قرارداد با برانکو ایوانکوویچ گفت: درخشان از سمت خود به عنوان سرمربی استعفا دادند و ما بلافاصله دست به کار شدیم و به منظور مذاکره و توافق با برانکو ایوانکوویچ به استانبول سفر کردیم. در پی مذاکرات و نشستی که ظهر امروز داشتیم با توجه به حسن‌نیتی که وجود داشت، به توافق رسیدیم و قرارداد رسمی منعقد شد. همچنین مقرر شد وی چهارشنبه در تهران حضور داشته باشند و برای بازی با النصر منتظر حضور هواداران پرسپولیس هستیم تا همانطور که هواداران تیم النصر در بازی رفت در عربستان عمل کردند و حتی بیشتر از آن برای حمایت از تیم محبوب خودشان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی در مورد مدت قرارداد ادامه داد: این قرارداد برای بازی‌های باقیمانده این فصل و بازی‌های فصل آینده را شامل خواهد شد.

نژادفلاح در پاسخ به سوالاتی در مورد مبلغ قرارداد و مشکلات مالیاتی برانکو خاطرنشان کرد: در مورد مبلغ قرارداد از طرف برانکو اجازه ندارم رقم را اعلام کنم اما بدهی مالیاتی مشکل‌ساز نخواهد بود. اصل بدهی مالیاتی برانکو 78 میلیون تومان است که حدود 160 میلیون تومان جریمه به آن تعلق گرفته، البته این بدهی مالیاتی مربوط به زمان فعالیت وی در تیم ملی فوتبال ایران است. در واقع از تعهدات فدراسیون فوتبال ایران به حساب می‌آید اما برانکو به نشانه حسن‌نیت و به منظور آن که کار انجام شده و در تهران حضور پیدا کند، پرداخت اصل مالیات را قبول کرده‌اند و باشگاه پرسپولیس هم پرداخت جریمه را تقبل کرده است.

محمدحسین نژادفلاح همچنین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد: تمام تلاش‌ها برای این است که پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کرده و هواداران را خوشحال کند. به حضور تمام دوستداران پرسپولیس در بازی با النصر نیاز است تا در کنار احترام نسبت به حریف پیش رو و انجام میزبانی شایسته، حمایت جانانه‌ای از اعضای تیم در این بازی حساس صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز