خبرگزاری کار ایران

در بیانیه خانه کارگر مطرح شد؛

سازمان‌های بین‌الملل مانع کشتار مردم یمن شوند

خانه کارگر در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله عربستان سعودی به یمن، از سازمان‌های بین‌المللی خواست مقابل کشتار بی‌دفاع مردم یمن را بگیرند.

به گزارش ایلنا، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کارگران ایران حمله ناجوانمردانه و ددمنشانه امپریالیزم وصاحبان سرمایه و زور علیه فقرا و مردم مسلمان و زحمتکش یمن به علمداری عربستان سعودی و هم پیمانانش را به خاک کشور مسلمان یمن شدیدا محکوم می‌کند.

اخیرا شاهد حمله صاحبان زر و زور علیه کشوری مسلمان و فقیر با ژندارمی عربستان سعودی می‌باشیم که سبب شد تا بسیاری از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه به خصوص کارگران زحمتکش یمن به خاک وخون کشیده شدند مراکز زیر بنای از جمله مراکز صنعتی، بیمارستانها، مدارس و مراکز مردمی مورد هجوم بی رحمانه هواپیما قرار می‌گیرند که بسیاری از مردم بی‌گناه بالاخص کارگران را به شهادت می‌رسانند و روز به روز به آمار جهانی بیکاری می‌افزایند.

خانه کارگر از همه مسوولین جهانی و مراکز بین‌المللی به خصوص سازمان ملل متحد، سازمان بین‌المللی کار تقاضا دارد تا از این کشتار بی‌رحمانه جلوگیری به عمل آید و متصدیان به حقوق مردم و عاملین کشتار ملت بی گناه یمن را به دادگاه بین المللی معرفی و مورد محاکمه وتعقیب قرار دهد از همه اتحادیه‌های کارگری جهانی می‌خواهیم تا برای جلوگیری از کشتار کارگران، کودکان، زنان بی‌گناه کشور یمن با ماهم متحد شوند.

خانه کارگر

کد خبر : ۲۶۳۹۹۴