خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور به ایلنا خبرداد؛

برگزاری مسابقات کاراته دختران پیام نور کشور در زنجان

کد خبر : ۲۶۳۹۹

مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

زنجان ـ ایلنا: مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبر از برگزاری مسابقات کاراته دختران پیام نور کشور در زنجان خبرداد.

به گزارش ایلنا از زنجان این رقابت ها از 27 تا 30 آذر ماه سالجاری به مدت سه روز و با حضور 22 استان از سراسر کشور برگزار می شود.

ورزشکاران در این مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته و در اوزان 50-،55-، 61-، 68- و68+ کیلوگرم به صورت انفرادی و تیمی به رقابت می پردازند.

نفرات برتر این مسابقات نیز در المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور حضور خواهند داشت که با تلاش مسئولان میزبانی این المپیاد نیز بر عهده دانشگاه پیام نور استان زنجان خواهد بود.

مسابقات قهرمانی کاراته خواهران پیام‌نور با همکاری و نظارت معاونت فرهنگی ـ اجتماعی و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور در مجموعه فرهنگی و رفاهی پیام زنجان برگزار می‌شود.

پیش بینی محل اسکان و برگزاری مسابقات، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات کاراته، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، علمی و فرهنگی و بازدید از اماکن فرهنگی، گردشگری استان زنجان از جمله اقدامات دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها است.

شعار این مسابقات، ورزش برای ارزش، اخلاق‌مداری، قانون‌مندی، دوستی و همبستگی است و پیش بینی می‌شود 280 کاراته کار به همراه مربی و سرپرست در این رقابت ها حضور داشته باشند.

دبیرخانه مرکزی برای اطلاع‌رسانی و مکاتبات این مسابقات در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور بوده و از طریق سایت اینترنتی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور به آدرس sport.pnu.ac.ir قابل دسترسی است.

اخبار و اطلاعات لازم در زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته خواهران پیام‌نور در سایت دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز به نشانی www.zanjanpnu.ac.ir موجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز