خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی بسیج مطرح کرد:

روسای کمیسیون‌های مجلس خواستار کمک بسیج در طرح جامع خدمات کشوری شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۹۴

روسا و اعضای کمیسیون‌های مجلس خواستار حضور ما در کمیسیون مربوطه جهت انتقال تجربیات به کمیسیون‌های مجلس شدند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: روسا و اعضای کمیسیون‌های مجلس خواستار حضور ما در کمیسیون مربوطه جهت انتقال تجربیات به کمیسیون‌های مجلس شدند تا در طرح جامع خدمات کشوری از این تجربیات در زمینه برنامه‌ریزی و مالی استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بریمانی با اشاره به بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس از نمایشگاه بسیج اظهار کرد: روسا و اعضای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه این معاونت در نمایشگاه عملکرد سه ساله سازمان بسیج مستضعفین، از روش عملکرد این معاونت در اداره امور استقبال بی‌نظیری کردند.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها، نظام بودجه‌ریزی عملیاتی، نظام کنترل و نظارت و فرایند واگذاری اعتبارات و ارزشیابی عملکرد بسیج در راستای تدابیر ابلاغی مقام معظم رهبری در قالب برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه و بند 10 سیاست‌های اصلاح الگوی مصرف که در کشور فقط توسط بسیج اجرا شده است، برای نمایندگان مجلس توضیح داده شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نمایندگان زمان زیادی در غرفه حضور داشتند و روسا و اعضای کمیسیون‌های مجلس خواستار حضور ما در کمیسیون مربوطه جهت انتقال تجربیات به کمیسیون‌های مجلس شدند تا در طرح جامع خدمات کشوری از این تجربیات در زمینه برنامه‌ریزی و مالی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز