خبرگزاری کار ایران

پذیره نویسی 500 میلیارد ریال اوراق مشارکت سنگ آهن گوهر زمین در فرابوس

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۸۴

مدت این اوراق مشاركت 3 ساله و نرخ سود آن 20 درصد سالانه است كه از تاریخ 22 آذرماه 91، پایان هر سه ماه یكبار از سوی شركت سپرده گذاری مركزی به عنوان عامل پرداخت سود به شماره حساب كه خریداران معرفی كرده اند واریز می شود.

 مدیر عامل فرابورس ایران از پذیره نویسی 500 میلیارد اوراق مشارکت سنگ آهن گوهر زمین خبر داد و گفت: این شرکت برای تامین مالی و تکمیل طرح تولید کنستانتره و گندله سازی، چهارشنبه هفته جاری به مدت هفت روز پذیره نویسی می‌کند.
به گزارش ایلنا، امیر هامونی با اعلام این خبر افزود: شركت سنگ آهن گهر زمین با سرمایه 1200 میلیارد ریال قصد دارد برای تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز و تکمیل فاز 1 طرح تولید کنستانتره و گندله سازی، 500 میلیارد ریال اوراق مشاركت را از چهارشنبه 22 آذرماه جاری به مدت هفت روز در بازار سوم فرابورس پذیره نویسی كند.
وی با اشاره به بانام و قابل معامله بودن اوراق در فرابورس خاطر نشان كرد: مدت این اوراق مشاركت 3 ساله و نرخ سود آن 20 درصد سالانه است كه از تاریخ 22 آذرماه 91، پایان هر سه ماه یكبار از سوی  شركت سپرده گذاری مركزی به عنوان عامل پرداخت سود به شماره حساب كه  خریداران معرفی كرده اند  واریز می‌شود.
هامونی ادامه داد: شرکت های سرمایه گذاری غدیر، مدیریت سرمایه گذاری امید و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ضامن و کارگزاری بانک سپه عامل فروش اوراق هستند و چنانچه اوراق در مدت پذیره نویسی فروخته نشود، از سوی شركت تامین سرمایه امید به عنوان متعهد پذیره نویسی خریداری می شود و در صورت داشتن خریدار در زمان معاملات دست دوم اوراق دوباره عرضه خواهد شد.
مدیر عامل فرابورس با اشاره به اینكه قیمت اسمی هر ورقه یك میلیون ریال است  تصریح كرد: سرمایه گذاران
می توانند در مضاربی از ده ورقه اقدام به خرید اوراق كنند و كارمزد و هزینه پذیره نویسی از سوی ناشر اوراق پرداخت
می شود.
وی در پایان تاكید كرد: خریداران اوراق باید برای سرمایه گذاری كد معاملاتی فعال در سیستم سپرده گذاری مركزی داشته باشند و معاملات دست دوم این اوراق پس از اتمام پذیره نویسی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز