خبرگزاری کار ایران

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ وبسته بندی در سال 94 اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۹۶

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و تجهیزات وابسته قرار است از دوم تا پنجم دی ماه جاری در محل نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار شود.

به گزارش ایلنا، از نکات جالب توجه این جدول زمان‌بندی این است که علی‌رغم اعتراض همه‌جانبه اهالی صنف چاپ مبنی بر تداخل زمان نمایشگاه با تعطیلات سال نو میلادی، بازهم شاهد بی‌اعتنایی برنامه‌ریزان نمایشگاه با این موضوع مهم هستیم، به‌گونه‌ای که این ایام مصادف است با روزهای پایانی سال میلادی (23 تا 26 دسامبر  2015یعنی تنها 4 روز مانده به سال 2016) و اوج فعالیت شرکت‌های خارجی که برای رتق و فتق امور جاری و ورود به سال نو هستند. با این اوصاف امسال نیز همچون سال گذشته حضور کمرنگ شرکت‌های خارجی پاشنه آشیل نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران خواهد بود.

دست‌اندرکاران چاپ کشور به‌ یاد دارند که طی دو سال گذشته، مسئولان برپایی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دوبی، تاریخ برگزاری نمایشگاه گلف پرینت را بخاطر بازدیدکنندگان ایرانی از روزهای پایانی سال هجری شمسی (نیمه دوم اسفند) به روزهای آغازین سال (نیمه دوم فروردین) منتقل کردند چراکه برای آنان بازدیدکنندگان خارجی و اعتبار نمایشگاه اهمیت فوق‌العاده‌ای داشته است.

اما از دیگر نکات حائز اهمیت این جدول زمان‌بندی می‌توان به عدم همزمانی نمایشگاه تبلیغات با نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی اشاره کرد و برخلاف رویه سال‌های گذشته، برای نخستین بار نمایشگاه غیرمرتبط مبلمان اداری با نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی به‌ طور همزمان برگزار خواهد شد که این موضوع نیز هم به لحاظ ایجاد بار ترافیکی شدید در خیابان‌های اطراف نمایشگاه و نیز عدم سنخیت نمایشگاه‌ها با یکدیگر حائز اهمیت است.

تاریخ برگزاری نمایشگاه تبلیغات از 12 تا 15 دی‌ماه درنظر گرفته شده که بالطبع بر کاهش حجم مخاطبان هر دو نمایشگاه اثر جدی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز