خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته فوتبال مجلس مطرح کرد:

بی‌توجهی کی‌روش به بخش دوم قراردادش/تعهد در قبال مربیان داخلی فراموش شد

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس گفت: در سال‌جاری انتظار داریم وزارت‌ورزش نسبت به سالم‌سازی فضای فوتبال اقدام کند.

به گزارش ایلنا، سید شریف حسینی ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: فوتبال طرفداران بسیاری دارد اما وضعیت نامناسبی که در این حوزه وجود دارد، کاسته‌شدن علاقه تماشاگران به بازی‌های داخلی است که فوتبال باشگاهی ما را تهدید می‌کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: با این حساب مهم‌ترین کاری که باید وزارت ورزش در سال جدید انجام دهد، سالم‌سازی فضای فوتبال در کشور است.

وی در گفتگو با خانه ملت همچنین به وضعیت تیم ملی و ادامه همکاری کارلوس کی‌روش اشاره کرد و گفت: کی‌روش مربی خوبی برای تیم ملی ما است اما او به بخش دوم قرار داد خود یعنی آموزش مربیان داخلی توجهی نکرده، بنابراین در شرایطی با ادامه همکاری کی‌روش موافق هستم که به تعهدش در قبال مربیان داخلی عمل کند.

این عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: ما مربیان داخلی درجه یکی داریم که می‌توانند عهده‌دار تیم ملی شوند اما برخی آقایانی که زمانی پرچم دار داور و مربی داخلی بودند امروز تغییر جهت داده‌اند و خواهان داشتن مربی خارجی برای تیم ملی هستند.

حسینی افزود:‌ مشخص نیست دلیل تغییر نگاه این آقایان چیست اما همانطور که داور داخلی توانست بازی‌های حساس پرسپولیس و استقلال را بدون هیچ حاشیه‌ای سوت بزند، مربی داخلی هم می‌تواند تیم ملی را هدایت کند. موافق نیستم سرمربی تیم ملی رفتاری داشته باشد که انگار رئیس فدراسیون و حتی وزیر ورزش کشور هستند و به تعهدات خود عمل نکنند.

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس اظهار داشت:‌ کی‌روش باید نسبت به آموزش مربیان‌ایرانی اقدام کند. این درست نیست او پیروزی‌های تیم ملی ایران را در کلکسیون کاری خود ثبت کند و باعث پیشرفت مربیان ایرانی نشود.

کد خبر : ۲۶۳۷۸۵