خبرگزاری کار ایران

باید دنبال شایسته‌سالاری باشیم؛

هاشمی: ساهاکیان و حدادی برابر ثامن بازی می‌کنند/ بچیرویچ مدیون همکاران من است

سرمربی تیم بسکتبال مهرام از حضور اوشین ساهاکیان و حامد حدادی در بازی این تیم برابر ثامن مشهد خبر داد.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: بازی سختی برای ثامن مشهد داریم و به همین دلیل فردا از وجود اوشین ساهاکیان و حامد حدادی در ترکیب مهرام استفاده خواهم کرد. البته ضایعه درگذشت پدر اوشین از نظر روانی او را تحت تاثیر قرار داده است و به همین دلیل از او به طور کامل بازی نمی‌گیرم. او پس از این اتفاق تننها یک جلسه با ما تمرین کرده‌ است.

وی درباره نخستین بازی حامد حدادی برای مهرام توضیح داد: حدادی هم چندجلسه با ما تمرین کرده است و البته هرچند او با تیم به هماهنگی کامل نرسیده اما او را هم برابر ثامن به میدان می‌فرستم.

هاشمی درباره این‌که گفته می‌شود گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال خارجی است، گفت: به نظر من شایسته سالاری در بسکتبال مهم است نه ملیت و ما باید دنبال این موضوع باشیم. البته من نظرم را درباره این موضوع بیان کرده‌ام و می‌ترسم تکرار آن باعث ایجاد شبهه شود اما هنوز هم این‌را می‌گویم اگر مسئولیتی در ورزش کشور داشتم برای هیچ رشته‌ای از مربی خارجی استفاده نمی‌کردم.

سرمربی مهرام درباره عملکرد مهمد بچیروویچ سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال کشورمان اظهار کرد: این مربی اسلوونیایی با تیم ایران به موفقیت‌هایی رسید که البته معتقدم او مدیون همکاران من و چند بازیکن ارزشمند بسکتبال ایران است.  

کد خبر : ۲۶۳۷۴۵