خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت و تجارت در حاشیه نمایشگاه صنعت نان:

مردم تمایلی به استفاده از نان های صنعتی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۴

امسال گندم کمتری نسبت به سال گذشته خریدیم و بیشتر خرید از گندم‌کاران توسط بخش خصوصی انجام شده است که خوشبختانه کیفیت گندم امسال به مراتب از سال‌های گذشته بهتر بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با نظرسنجی‌هایی که از مصرف‌کنندگان نان به دست آمده مردم تمایلی به استفاده از نان های صنعتی ندارند.

به گزارش ایلنا، عباس قبادی كه صبح امروز در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نان حضور داشت گفت: به دنبال آن هستیم که نان صنعتی را جایگزین نان سنتی کنیم که دستیابی این مهم در گرو فرهنگ سازی درمیان عموم مردم است.

قبادی خاطر نشان كرد: امسال گندم کمتری نسبت به سال گذشته خریدیم و بیشتر خرید از گندم‌کاران توسط بخش خصوصی انجام شده است که خوشبختانه کیفیت گندم امسال به مراتب از سال‌های گذشته بهتر بوده است.

وی افزود: درحال حاضر از برنامه‌های پنجم توسعه برای استفاده 40 درصدی عموم مردم از نان صنعتی عقب هستیم و این بیشتر به دلیل عدم تمایل مردم شهرستان‌ها به استفاده از این نان‌ها است. به طور مثال می توان به شهر ارومیه که تنها یک واحد تولید نان صنعتی داشت اشاره کنیم که به دلیل عدم استقبال مردم تعطیل شد.

قبادی تصریح كرد: شرکت GTC همچنان به روال سابق خود که خرید برنج از برنج‌کاران است ادامه می‌دهد و هیچ تهاتری انجام نمی دهد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نان با حضور 87 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از 10 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز