خبرگزاری کار ایران

به علت مشکلات بهداشتی و شهری صورت گرفت؛

استمداد اهالی کوی امام رضا«ع» از آبفای بندر امام

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۲۱

عدم وجود شبکه دفع فاضلاب شهری و آسفالت خیابان، در کوی امام رضا«ع» بندر امام خمینی، مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه بدنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، جمعی از ساکنین کوی امام رضا«ع»(منازل کاف راه) با مراجعه به نمایندگی ایلنا خواهان توجه مسوولین بندر امام به مشکلات این منطقه شدند.

سرازیر شدن فاضلاب منازل در معابر عمومی به دلیل عدم وجود شبکه مناسب دفع فاضلاب از اهم مشکلات آن منطقه اعلام شده که باعث آلودگی محیط، تجمع حشرات و بوی بد شده است.

یکی از اهالی منطقه در این مورد گفت: حدود دو سال است که در این منطقه سکونت داریم و بارها به ادارات آب و فاضلاب و شهرداری بندر امام مراجعه کرده‌ایم که تاکنون هیچگونه اقدام تأثیرگذاری صورت نگرفته است.

معابر و خیابان‌های این منطقه نیز به دلیل عدم زیرسازی و آسفالت‌ریزی، در زمستان باعث ایجاد گل و لای و در تابستان گرد و خاک می‌شود.

یکی از شهروندان افزود: با وجود اینکه در اسفند ماه سال قبل آقای رفیعی بخشدار بندر امام شخصا" از منطقه بازدید کرد و دستورات لازم را نیز صادر کرده است، متأسفانه تا این لحظه هیچ‌گونه اقدام مثبتی صورت نگرفته است.

یوسف کریمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز