خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد؛

انتشار کارت‌ ورود به‌ جلسه‌ آزمون‌های‌ فراگیر از فردا

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۷

کارت ورود به جلسه آزمون‌ دوره‌های فراگیر مقاطع کاردانی به کار‌شناسی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور از فردا، دوشنبه، ۲۰ آذرماه در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

ایلنا: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور از فردا منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین توکلی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون‌ دوره‌های فراگیر مقاطع کاردانی به کار‌شناسی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور از فردا، دوشنبه، ۲۰ آذرماه در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  منتشر می‌شود.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند تا روز پنج‌شنبه، ۲۳ آذرماه کارت ورود به جلسه این آزمون‌ها را دریافت کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه در آزمون دوره‌های فراگیر کاردانی به کار‌شناسی دانشگاه پیام‌نور ۱۰۰ هزار و ۱۷۷ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۱۵۲ داوطلب زن و ۳ هزار و ۲۵ داوطلب مرد هستند.

به گفته توکلی در آزمون دوره‌های کار‌شناسی فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز ۱۲۰ هزار و ۴۹۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۱ هزار و ۳۹۴ داوطلب زن و ۵۹ هزار و ۱۰۲ داوطلب مرد هستند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۱۱ هزار و ۸۶۸ داوطلب در آزمون کار‌شناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، خاطرنشان کرد: در این آزمون تعداد ۴۹ هزار و ۹۳۱ داوطلب زن و ۶۱ هزار و ۹۳۷ داوطلب مرد هستند.

برگزاری سه آزمون فراگیر در روز ۲۴ آذرماه

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون دوره‌ کار‌شناسی فراگیر دانشگاه پیام‌نور صبح روز جمعه، ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود.

توکلی اضافه کرد: درب حوزه‌های امتحانی این آزمون رأس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بسته می‌شود که داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب حوزه‌های امتحانی در محل آزمون حضور داشته باشند.

به گفته وی آزمون دوره‌های کاردانی به کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز عصر روز جمعه، ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بیان داشت: درب حوزه‌های امتحانی این آزمون‌ها نیز رأس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بسته می‌شود که داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب حوزه‌های امتحانی در محل آزمون حضور داشته باشند.

توکلی داوطلبان باید برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر کارت شرکت در آزمون باید کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور باید از آوردن وسایل اضافی مانند کیف دستی، کتاب، جزوه و ماشین حساب اکیدا خودداری کنند، عنوان‌کرد: با توجه به اینکه محلی برای نگهداری این وسایل در حوزه‌های امتحانی پیش‌بینی نشده حوزه‌های امتحانی مسئولیتی نسبت به وسایل اضافی داوطلبان ندارند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: رد و بدل کردن هر نوع وسیله در جلسه آزمون و یا خارج کردن اوراق امتحانی و یا کارت شرکت در آزمون به عنوان تخلف تلقی می‌شود و با داوطلب متخلف برابر قانون رسیدگی به تخلفات آزمون‌ها برخورد خواهد شد.

توکلی در ادامه اضافه کرد: در جلسه آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور به هر داوطلب به همراه دفترچه سئوال یک پاسخنامه ارائه می‌شود که بر روی پاسخنامه هر داوطلب شماره داوطلبی، نام، نام خانوادگی و رشته امتحانی درج شده است.

وی با بیان اینکه نمره منفی برای پاسخ‌های غلط آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور منظور نخواهد شد، گفت: اگر داوطلب به سئوالی بیش از یک پاسخ دهد تمامی پاسخ‌ها غلط شناخته شده و به آن سئوال امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

شخصی سازی دفترچه‌های سؤالات آزمون دوره‌های فراگیر

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بیان داشت: دفترچه سئوالات تمامی داوطلبان آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور شخصی سازی شده و براین اساس نام، نام‌خانوادگی، شماره داوطلبی بر روی جلد این دفترچه‌ها درج شده است.

به گفته توکلی دفترچه‌های آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور دارای تنوع بوده و در انواع F، D، C، B، A تولید شده که این حروف بر روی دفترچه سئوال داوطلبان نیز درج شده و با پاسخنامه داوطلبان مطابقت دارد.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو از طریق آزمون‌های مذکور برای دو نوبت تحصیلی نیمسال دوم ۹۲-۹۱ و نیمسال اول ۹۳-۹۲ خواهد بود.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: دانشجویانی که در بهمن‌ماه سال ۹۱ فارغ التحصیل می‌شوند از نیمسال دوم سال تحصیلی۹۱-۹۲ می‌توانند تحصیل خود را آغاز کنند.

توکلی افزود: داوطلبانی که در سال تحصیلی جاری دانش‌آموز دوره پیش‌دانشگاهی هستند امکان ثبت‌نام در این آزمون را دارند.

وی گفت: داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور که تا تیرماه سال ۹۲ دانش‌آموخته می‌شوند در صورت قبولی در آزمون از مهرماه سال ۹۲ مشغول به تحصیل خواهند شد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از بهمن‌ماه دریافت کرده باشند در نیمسال تحصیلی ۹۲-۹۱ مشغول به تحصیل خواهند شد.

توکلی در پایان تأکید کرد: نتایج نهایی آزمون‌ دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور بهمن‌ماه امسال اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز