خبرگزاری کار ایران

هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد؛

کارخانه: ورامین را به قطب والیبال تبدیل می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۶

تمام تلاش ما این است که به مرحله پلی‌اف راه پیدا کنیم. این کار با تلاش بچه‌ها شدنی است.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: ما هدف بزرگی داریم و مصمم هستیم از ورامین، قطبی در والیبال ایران بسازیم.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص کیفیت نیم فصل اول لیگ برتر والیبال و نتایج تیم متین ورامین عنوان داشت: با توجه به اینکه تیم خود را دیرتر از همه بستیم ولی نتایج خوبی در نیم فصل به دست آوردیم. ایستادن در رده سوم جدول آن هم در حالیکه هم امتیاز تیم دوم هستیم و به خاطر تفاضل در این رده قرار گرفته‌ایم، خوب است. ما با توجه به محدودیت در گرفتن بازیکن، نسبت به هدف‌گذاری صورت گرفته جلوتر نیز هستیم و همیشه دوست داشته‌ام جزو تیم های بالای جدول باشم.

وی افزود: امسال آن‌قدر رقابت‌ها فشرده است که هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، شک نداشته باشید باید متحمل 6 ـ 7 باخت شود. ما به طور قطع در نیم فصل دوم برنامه‌ریزی بهتری داریم. خوشبختانه درک متقابلی بین بازیکنان و کادر فنی بوجود آمده که به مجموعه کمک زیادی می‌کند.

سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان گفت: جا دارد از مدیرعامل و قائم مقام باشگاه، همچنین از فرماندار و امام جمعه ورامین تشکر کنم که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بسته‌اند. تا اینجای کار همه نمره قبولی گرفته‌اند ولی ما می‌دانیم در دور برگشت کار سخت‌تر است چراکه هر تیمی در دور رفت امتیاز از دست داده، قصد دارد در نیم فصل دوم جبران کند. ما باید استقامت روانی خود را تقویت کنیم چراکه هرچه به پایان قصل نزدیک‌تر می‌شویم کار سخت‌تر می‌شود.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین همچنین تاکید کرد: ما باید نسبت به عملکرد نیم فصل اول تحلیل و آسیب‌شناسی کنیم. همچنین نقاط ضعف و فنی خود را بر طرف کنیم چراکه اگر این کار صورت نگیرد شاید شرایط در دور برگشت بدتر شود. ما هدف بزرگی داریم و مصمم هستیم از ورامین، قطبی در والیبال ایران بسازیم. من تمام سعی خود را می‌کنم که این امر محقق شود چون ورامین شخصیت و پتانسیل این کار را دارد.

کارخانه در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را در پایان فصل برای تیم خود متصور هستید، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که به مرحله پلی‌اف راه پیدا کنیم. این کار با تلاش بچه‌ها شدنی است، هرچند در لیگ امسال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه هر تیمی که هوشیارتر باشد و بهتر برنامه‌ریزی کند موفق می‌شود، متذکر شد: برای پیروز شدن جدا از همت کردن باید باور کرد که می‌شود. ما سعی می‌کنیم در دور برگشت بازیکنان خود را از نظر روحی ـ روانی آماده نگه داریم و اگر تا اینجای کار موفق بوده‌ایم فقط به خاطر تمرینات خوب است که باید استمرار داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز