خبرگزاری کار ایران

تابش خطاب به هیات رئیسه مجلس:

برای نمایندگان «کلاس آموزشی بیان اخطار و تذکر» برگزار کنید

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۰۶

به دلیل اینکه هیات رییسه بتواند مجلس را به خوبی اداره کند واحترام به مجلس صحن علنی بگذارد بهتر است با افزایش اخطار‌ها و تذکرات نمایندگان دستور صحن علنی تغییر کند.

نماینده اردکان در خانه ملت گفت: به دلیل اینکه هیات رییسه بتواند مجلس را به خوبی اداره کند واحترام به مجلس صحن علنی بگذارد بهتر است با افزایش اخطار‌ها و تذکرات نمایندگان دستور صحن علنی تغییر کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا تابش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه‌ای گفت: اخطار ماده ۱۱۵ را داشتم اما با توجه به مسائل موجود از آن می‌گذرم و براساس ماده ۱۹۶ آیین نامه داخلی تذکر دارم.


نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در آیین نامه بیان شده است که اخطار موارد مغایر با قانون اساسی مقدم است بر بیان اخطارهای دیگر.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصریح کرد: پیشنهاد دارم که کلاس آموزش چگونگی بیان تذکر و اخطار برای نمایندگان گذاشته شود و دفتر فناوری هم طراحی جدیدی در این خصوص داشته باشد.


همچنین موید حسینی صدر نیز در ادامه این مطلب در تذکر آیین نامه‌ای گفت: امروز مجلس زمان زیادی را صرف اخطار و تذکر شده به نوعی برنامه مجلس باید از دستور خود خارج شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز