خبرگزاری کار ایران

رئیس امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

کاشان رتبه نخست آمار مسافران نوروزی را در اصفهان کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۹۷

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش کاشان رتبه اول آمار مسافران در تعطیلات نوروزی را پذیرایی کرده و ناحیه‌های چهار و پنج شهر اصفهان بعد از آن قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «عباس سراجی» در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان کاشان با اعلام این مطلب افزود: بنا به آمار و اطلاعات مندرج در سایت اسکان فرهنگیان کشور، ۱۳درصد از گردشگران نوروزی در مدارس کاشان پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

به گفته وی، استان اصفهان رتبه اول پذیرش اینترنتی گردشگران نوروزی در سایت اسکان فرهنگیان کشور را به دست آورد که از تاریخ دهم تا بیستم اسفند سال گذشته انجام شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۸۹ هزار خانوار در قالب ۹۴۰ هزار نفر روز در مدارس استان اصفهان پذیرش شده‌اند که بعد از استان فارس رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

از این میزان ۵۸ هزار خانوار و ۶۱۱ هزار نفر روز آن مربوط به مراکز اسکان شهر اصفهان بوده است

 رییس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: حدود ۶۸ درصد مسافران در مدارس شهر اصفهان اسکان یافته‌اند که بیشترین آمار مسافر ان ورود به استان اصفهان به ترتیب از استانهای آذربایجان غربی و شرقی، مشهد و تهران بوده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش کارکنان مستقر در ستادهای اسکان فرهنگیان گفت: جهت رفاه حال میهمانان نوروزی امکانات مراکز اسکان فرهنگیان در استان اصفهان تا روز دوازدهم فروردین آماده پذیرایی می‌باشد.

سراجی افزود: تلاش شبانه روزی اعضای ستاد فرهنگیان کاشان مایه افتخار بوده و همچون تاریخ و تمدن این منطقه درخشان و غرور انگیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز