خبرگزاری کار ایران

کاپیتان شایعه‌ خداحافظی را تکذیب‌ کرد؛

نکونام: برنامه‌ای برای وداع با تیم ملی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۹۶

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با رد شایعه‌ خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی اظهار کرد برنامه‌ای برای وداع با این تیم ندارد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام که پیش از این شایعاتی درباره خداحافظی وی از بازی‌های ملی در دیدار دوستانه ایران و سوئد به گوش می‌رسید، این موضوع را تکذیب کرد.

پایگاه اطلاع رسانی سونسکافانز سوئد در گزارشی به این موضوع پرداخته و می‌نویسد: زمانی که در حین تمرینات بازیکنان ایرانی فرصت مناسبی پیش آمد تا از نکو پرسیده شود که آیا تصمیمی مبنی بر خداحافظی با تیم ملی ایران را دارد؟ او در پاسخ گفت: هیچ برنامه ای ندارم و مانند گذشته به باز‌ی‌های ملی ادامه می‌دهم.

اما تصمیم نکونام به سان یک سوپرایز و شک است، زیرا او یکی از بازیکنان کهن‌سال تیم ایران است و احتمالا در مسابقات مقدماتی جام 2018 روسیه توان جسمی همراهی تیمش را نخواهد داشت. البته داستان کنار گذاشتن او، سخت ناپیدا است زیرا سرمربی نامدار تیم ملی تصمیم به کناره‌گیری دارد.

نکونام در شمار بازی‌های ملی، علی دایی را با 150 حضور ملی پشت سر گذاشت.

دیدار فردا شب ایران با سوئد در ورزشگاه دوستان، این سوال را به اذهان متبادر می‌کند که آیا این بازیکن، آخرین دیدارش را تجربه خواهد کرد؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز