خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هشتم لالیگا؛

پیروزی شاگردان سیمئونه بر ختافه/ تثبیت جایگاه چهارمی ماردیدی ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۰۳

راه راه پوشان مادریدی با برتری بر ختافه جایگاه چهارمی خود را در لالیگا تثبت کردند.

به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار از روز دوم از هفته بیست و هشتم لالیگا از ساعت 18:30 تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون میزبان ختافه بود که شاگردان سیمئونه موفق شدند این دیدار خانگی را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارند.

فرناندو تورس در دقیقه 3 گل نخست اتلتیکو را به ثمر رساند و در در ادامه تیاگو هم در دقیقه 44 موفق شد دومین گل راه راه پوشان مادریدی را وارد دروازه ختافه کند تا سیمئونه و تیمش 3 امتیاز خانگی را به حساب خود واریز کنند.

اتلتیکو با این پیروزی با با 59 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و ختافه نیز با 29 امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد.

نتایج و برنامه کامل روز دوم از هفته بیست و هشتم لالیگا به این شرح است:

اتلتیکومادرید 2 – ختافه  صفر

رایو وایکانو یک – مالاگا صفر        

لوانته – سلتاویگو، ساعت 022:3         

بیلبائو – آلمریا، ساعت 00:30

 گرانادا - ایبار، ساعت 00:30

در مهمترین دیدار این هفته فرداشب از ساعت 30 دقیقه بامداد رئال مادرید و بارسلونا رودرروی هم قرار خواهند گرفت که تا حدود زیادی تکلیف قهرمان این فصل را مشخص خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز