خبرگزاری کار ایران

۶ ماه پرتنش را پشت سر گذاشتیم؛

سلیمانی: سال 94 چشم انتظار مدال هستیم/سال موفقی از نظر انضباط مالی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۷۰

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: 6 ماه اول سال 93 برای ما پرتنش بود اما در 6 ماه دوم کاستی‌ها را جبران کردیم.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملکرد فدراسیون اسکواش در سال 93 اظهار داشت: در 6 ماه اول سال جامعه اسکواش دچار تنش شده و  علت آن منحرف شدن برخی افراد برای انتخابات ریاست فدراسیون بود اما از شهریور به بعد اوضاع تاحدودی سر و سامان گرفت بطوری که حتی توانستیم میزبانی قهرمانی جوانان آسیا را کسب کنیم. لیگ‌های داخلی هم به نحو مناسبی برگزار شد. فقط در بحث برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدامی نداشتیم که در 6 ماه دوم سال همه را جبران کردیم.

سلیمانی تاکید کرد: در 6 ماه نیمه دوم سال با تلاش مضاعف عقب‌ماندگی 6 ماه نیمه اول را جبران کردیم و برای سال 94 هم میزبانی مسابقات انفرادی آسیا را به دست آوردیم.

وی افزود: یک رویا که از بدو تاسیس فدراسیون اسکواش داشتیم که آن داشتن کورت شیشه ای بود که  به تازگی در منطقه یک تهران در پارک مهرگان افتتاح شد. سالن تمام شیشه‌ای که برای ورزشکاران کشورمان بسیار مفید خواهد بود چرا که هرگاه اسکواش‌بازهای کشورمان به فینال راه می‌یافتند در فینالدر چنین سالنی به مصاف حریف می‌رفتند که هم رنگ توپ فرق می‌کرد و هم از نظر ارتجاعی تفاوت‌هایی وجود داشت.

رئیس فدراسیون اسکواش تاکید کرد: فرق سالن‌های بتنی و سیمانی را فقط یک ورزشکار حرفه‌ای اسکواش می‌فهمد که با افتتاح سالن تمام شیشه ای که با همکاری شهرداری انجام شد این نقیصه در اسکواش برطرف شد.

سلیمانی با بیان این مطلب که سال 93 یکی از بهترین سال‌های مالی فدراسیون اسکواش بود تاکید کرد: نه اینکه بودجه فدراسیون افزایش یافته باشد بلکه انضباط مالی که در 7 فصل پول به فدراسیون‌ها پرداخت می‌شد باعث شد بدون دغدغه‌ کار خود را انجام دهیم.

وی درباره مهمترین برنامه‌های سال آینده فدراسیون اسکواش گفت: بزرگترین برنامه ما در سال 94 قهرمانی آسیاست و اینکه انشاالله تابستان 94 در رده جوانان یک نفر روی سکو قهرمانی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز